کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندهای چارگون از افزوده شدن نرم‌افزار مستندسازی فرآیندها (Modeler) در سبد محصولات نرم افزاری مدیریت فرآیندهای دیدگاه خبر داد.

محسن سیف محمدی در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: پس از افزوده شدن این نرم‌افزار به جمع نرم‌افزارهای قابل ارائه در حوزه مدیریت فرآیندها، مشتریان دیدگاه می‌توانند برای مستند کردن، بر اساس زبان BPMN2 فرآیندهای خود را تدوین کنند و برای استفاده دیگر پرسنل به اشتراک بگذارند.
وی ادامه داد: راهکار مدیریت فرآیندهای دیدگاه، بر اساس نیازهای خاص مشتریان که پیش از این در مجموعه نرم افزارهای دیدگاه لحاظ نشده‌ بود، نرم افزار “مدیریت فرایندها” را مبتنی بر تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید نرم‌افزار فرم‌ساز، تولید و ارائه کرده است.
کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندهای چارگون خاطرنشان کرد: این نرافزار قابلیت دارد تا بر اساس قوانین تجاری مشتریان طراحی شود و نیازهای خاص منظوره از جنس فرآیندها را پشتیبانی کند. با این نرم‌افزار مشتریان می‌توانند نرم‌ افزارهای خاص منظوره خود را تولید کنند و در یک محیط کاملا یکپارچه در کنار سایر نرم‌افزارهای دیدگاه بهره‌برداری کنند.
سیف محمدی با بیان اینکه معمولا مشتریان از اجرایی کردن فرآیندهای خود علاوه بر مکانیزه کردن روال‌ها به دنبال شناسایی گلوگاه‌های فرآیندی هستند، تصریح کرد: بکارگیری این نرم‌افزارها موجب می‌شوند تا سازمان‌های مشتری، بازمهندسی روال‌های خود را بهبود بدهند که در این بین، نرم‌افزار مدیریت فرآیندها با قابلیت یکپارچگی با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه به سازمان‌های مشتری کمک می‌کند تا بتوانند فرآیندهای خود را کلان‌تر از سطح نرم‌افزار، ترسیم و فرآیندهای آن را تدوین کنند تا توسعه سازمان‌های خود را تسهیل کنند.
وی با اشاره به استقبال سازمان‌های دولتی و خصوصی از نرم‌افزار BPMS گفت: این استقبال، نشان دهنده آن است که فرآیندها جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و اکثر مدیران ترجیح می‌دهند به جای داشتن سازمانی شخص محور، سازمانی فرآیند محور داشته باشند.
کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندهای چارگون اضافه کرد: امکاناتی مانند پشتیبانی از وب سرویس، ارتباط‌ های پایگاه داده‌ای، کدنویسی در محیط نرم‌افزار و مهم‌تر از همه فرآیندمحور بودن نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای دیدگاه از نگاه مشتریان بهترین ویژگی ‌های این نرم‌افزار است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :