مرکز ملی تحقیقات حلال با خرید نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت منابع انسانی دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مرکز ملی تحقیقات حلال با خرید نرم‌افزار مکاتبات و نرم‌افزارهای حقوق دستمزد، حضورو غیاب و پرسنلی از سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی،‌ اقدامات عملی برای توسعه ساختار اداری و پرسنلی خود را آغاز کرده است. این مرکز علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات 5 از وب‌سرویس‌های اتوماسیون اداری دیدگاه شامل سرویس ECE ،link ،sync نیز بهره می‌برد.
کارکرد نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه با قابلیت‌های متعدد از جمله پوشش مکاتبات اداری و حذف کاغذ از گردش اداری کمک می‌کند تا مرکز ملی تحقیقات حلال با استفاده از این نرم‌افزار، فرصتی برای متمرکزسازی فعالیت‌های سازمانی و افزایش بهره‌وری پیدا کند.
نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه ابزاری‌ برای کنترل تردد کارکنان در سازمان است که با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌ و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان برعهده دارد . ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غیرمکانیزه در صورت عدم استفاده از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج، پشتیبانی از انواع روش‌های برقراری ارتباطDLL، web service، ارتباط دیتابیسی) و همچنین ثبت فایل حاوی اطلاعات دستگاه کارت ساعت به‌صورت آفلاین از مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است. از دیگر مزیت‌های قابل توجه این نرم‌افزار می‌توان به ارتباط یکپارچه آن با سیستم‌های پرسنلی و حقوق و دستمزد اشاره کرد که کارکرد کاملی از مدیریت منابع انسانی را در سازمان‌های مشتری به نمایش می‌گذارد.
قابلیت‌ها و امکانات گسترده نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در پوشش‌دهی به نیازهای سازمان‌های مختلف در حوزه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان قابل توجه است. مزیت ویژه این نرم‌افزار کارکرد بهینه در سازمان‌هایی با ابعاد بزرگ است به طوریکه  محاسبه حقوق و مزایای چندین هزار پرسنل سریع و بادقت انجام می‌شود.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه نیز به همراه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سیستم‌های پایه‌ای حوزه منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شود و برخلاف بسیاری سیستم‌های مشابه، عملکردی فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک را ارائه می‌دهد. نرم‌افزار پرسنلی بستری برای چرخه بزرگ منابع انسانی از جذب تا خاتمه همکاری و بازنشستگی فراهم می‌کند و کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه و اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.
گفتنی است ؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون را جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

اشتراک گذاری :