پرش به محتوای اصلی

گردش اطلاعات یکپارچه در بانک توسعه صادرات با سیستم‌‌های منابع انسانی و لجستیک دیدگاه

ندا میرمعزی که علاوه بر مسئولیت دایره فنی امکان‌سنجی و شناخت بانک توسعه صادرات، مدیریت پروژه راه‌اندازی سیستم‌های دیدگاه در حوزه‌های منابع انسانی و لجستیک را نیز برعهده دارد از ارزش‌افزوده‌های پیاده‌سازی این نرم‌‌افزارها گفته است.

نرم‌افزارهای-منابع-انسانی-و-لجستیک-دیدگاه
سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی و راهکار لجستیک و نرم‌افزار اموال و انبار

او معتقد است: در عصر حاضر که دیتای یکپارچه از جایگاهی ویژه در موفقیت کسب‌وکارها برخوردار است، بانک توسعه صادرات نیز با پیاده‌سازی سیستم‌های دیدگاه به این ارزش افزوده دست یافته است.
وی تاکید کرد: با اتکاء به سیستم‌های دیدگاه، می‌توانیم گزارش‌های مدیریتی تصمیم‌ساز را استخراج کنیم. سیستم‌های نظارتی و کنترل‌گر را در بانک احیاء و خلاء‌های اطلاعاتی بخش‌های مختلف را شناسایی و برطرف کنیم.
میرمعزی از استقرار ۱۵سیستم منابع انسانی و لجستیک و همچنین عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS دیدگاه در بانک توسعه صادرات خبر داد و گفت: با مرور تجربیات ۲۰ ساله‌ام به جرات می‌گویم که استقرار این سیستم‌ها از معدود پروژه‌های بانک است که با سطح کیفی مطلوب و مطابق با برنامه‌ریزی اصلی، پیاده‌سازی شده‌اند و نتایج‌شان بسیار رضایت‌بخش و امیدوار کننده است.

بازبینی و استخراج اطلاعات جدید با سیستم اموال و انبار دیدگاه
مسئول دایره فنی امکان‌سنجی و شناخت بانک توسعه صادرات، پاکسازی اطلاعات و شناسایی باگ‌های اطلاعاتی در مدیریت اموال و انبارهای بانک را از جمله مزیت‌های استقرار سیستم‌های لجستیک دیدگاه دانست.
او گفت: قبلا برای مدیریت انبارها و اموال بانک سیستمی داشتیم که عملا کارایی مطلوبی نداشت و فقط برای کلاینت‌های خاص نصب می‌شد. از ۱۰ سال قبل که سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه را نصب و پیاده‌سازی کردیم، فرآیند درخواست کالا را از طریق همین سیستم انجام می‌دادیم تا اینکه نرم‌افزارهای مدیریت اموال و سیستم مدیریت انبار دیدگاه را خریداری کردیم.
به گفته وی، با نصب سیستم لجستیک چارگون بخش عمده‌ای از کارها از درخواست کالا تا خرید، تدارکات و مدیریت اموال در انبارهای مختلف بانک با ثبت در سیستم‌های چارگون بصورت مکانیزه انجام می‌شوند.
میرمعزی تاکید کرد: با استقرار سیستم‌های دیدگاه، اطلاعات اموال و انبارهای بانک بازبینی کلی و پاکسازی شد. در حال حاضر با همکاری کارشناسان چارگون، اطلاعاتی جامع، منظم و شفاف از این بخش‌ها موجود است.
وی با اشاره به کاهش خطای کاربری در این ثبت و کانورت اطلاعات   گفت: در حال حاضر سیستم‌ انبار و حسابداری دیدگاه در بخش‌های مختلف مالی و تدارکات مستقر است و ارتباط یکارچه آن با سایر سیستم‌ها به بهره‌وری بیشتر در بانک منجر شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

با BPMS دیدگاه جهش بهره‌وری خواهیم داشت
مسئول دایره فنی امکان‌سنجی و شناخت بانک توسعه صادرات گفت: برخی از فرآیندهای اصلی و بسیاری از روال‌ها و فرایندهای فرعی؛ اما استراتژیک بانک مانند روال‌های مختلف در حوزه حقوق و دستمزد، امور بازنشسته‌ها و تعیین امین اموال‌ها را با کمک این سیستم‌ها پوشش داده‌ایم.
میرمعزی ادامه داد: مدت‌ها بود که با چالش جدی در حوزه حمل‌ونقل بانک مواجه بودیم و اطلاعات دقیقی از ماشین‌ها و رفت و آمد آنها نداشتیم. با نرم‌افزار BPMS دیدگاه این فرآیند به طور کامل پوشش داده شد.
به گفته وی، علاوه بر این برخی از درخواست‌های پرسنل مثل گواهی کسر از حقوق که شامل مراحل مختلف ثبت درخواست و اسکن نامه‌ها و ارسال برای مدیران و…  است نیز از طریق نرم‌افزار BPMS دیدگاه، مکانیزه شده‌اند.
به گفته وی، پیاده‌سازی نرم‌افزار BPMS دیدگاه و پوشش مکانیزه فرآیندهای متداول خاص منظوره در ساختار بانک به جهش بهره‌وری و پویایی بیشتر در آن منجر خواهد شد.

تعهد؛ مهمترین ویژگی چارگون است
مسئول دایره فنی امکان‌سنجی و شناخت بانک توسعه صادرات، تعهد را مهمترین ویژگی چارگون دانست و گفت: کارشناسان چارگون با روحیه‌ای حرفه‌ای و صبوری زیاد با یک ساختار دولتی همراهی کردند که  نتیجه این تعامل دوسویه بسیار رضایت‌بخش بود.
وی ادامه داد: با پیاده‌سازی نرم‌افزارهای دیدگاه مطمئن هستیم که جهش فوق‌العاده‌ای در بهره‌وری سازمانی بانک را شاهد خواهیم بود.
وی تعهد و همراهی دلسوزانه را ویژگی کارشناسان چارگون دانست و گفت: تحولات ایجاد شده در بانک توسعه صادرات نتیجه یک کار تیمی دوطرفه از سوی چارگون و همکاران ما در بانک است و معتقدیم به زودی ارزش افزوده‌های این همکاری در عملکرد پویا و پرجهش بانک، قابل رویت خواهد بود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.