نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی و لجستیک دیدگاه با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی در صندوق تامین خسارتهای بدنی، عملیاتی می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

پس از استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در این صندق، نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی و لجستیک در این صندوق نصب و پیاده‌سازی می‌شوند تا با ارائه خئمات مکانیزه به پرسنل، بهره‌وری این مجموعه را افزایش دهند.
مدیریت صندوق تامین خسارتهای بدنی نرم‌افزارهای حقوق و‌ دستمزد، حضور و غیاب‌، تشکیلات سازمانی، پرسنلی، بیمه مکمل و نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت را از راهکار منابع انسانی و لجستیک دیدگاه انتخاب کرده‌اند.
از آنجا که چگونگی افزایش کارآیی همواره یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند، هدف مدیریت منابع انسانی، کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید برای تحقق اهداف و راهبردهای استراتژیک و کارایی بیشتر سازمان، عنوان می‌شود.
نرم‌افزارهای راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه کلیه فرآیندها و مفاهیم مورد نظر مدیران و کارشناسان این حوزه شامل تشکیلات سازمانی، امور پرسنلی، ارزیابی عملکرد، نظام پیشنهادات، وام و تسهیلات، مهمانسرا، بیمه مکمل، مدیریت مزایا و بازنشستگی کارکنان سازمان و …  را پوشش می‌دهند تا مسیر دستیابی به کارآمدی و بهره‌وری، هموارتر شود.
در حال حاضر شرکت چارگون با موفقیت توانسته‌است نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را علاوه بر سازمان‌های مشتری دولتی و خصوصی در سطح چندین وزارت‌خانه و سازمان ملی عملیاتی کند.
نرم‌افزارهای لجستک دیدگاه نیز در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز را در هر لحظه میسر می‌کنند؛ ضمن اینکه با استفاده از زیرساخت پیشخوان کارکنان، پرسنل سازمان می‌توانند مواردی مانند درخواست‌های خرید و انتقال کالا از انبار، لیست اموال تخصیص‌یافته، اطلاع‌رسانی و اخذ مجوزهای امور مرتبط را از طریق میز کار الکترونیک خود مشاهده، ثبت و پیگیری کنند.

اشتراک گذاری :