پرش به محتوای اصلی

مهاجرت 70 سازمان مشتری به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون

دفتر حساب مشتریان چارگون از مهاجرت 70 سازمان مشتری به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه از آغاز سال 97 تا پایان آبان‌ماه 98 خبر داده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر حساب مشتریان با تغییر نسل 4 به نسل 5 این نرم‌افزارها در مجموع 1100000 کاربر به بهره‌برداران نرم‌‌افزارهای دیدگاه 5 افزوده‌ شده‌اند.
تغییر نیازهای سازمانی اعم از سرعت، سهولت دسترسی، دقت و پوشش مفاهیم جدید از مهم‌ترین دلایل زمینه‌ساز برای طراحی و تولید نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت چارگون بوده‌اند. همه این عوامل موجب شده تا مهاجرت سازمان‌های مشتری به نسل 5 دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از 98 درصد آنها از نرم‌افزار مکاتبات با سیستم‌های اتوماسیون اداری آغاز و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه، سرایت کند.
سازمان‌های بزرگی مانند اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جامعه المصطفی العالمیه، بانک کشاورزی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در تهران و شهرهای مختلف مانند اصفهان، سبزوار، جهرم، رفسنجان و چندین مرکز علمی و تحقیقاتی بزرگ از جمله مهاجرین نسل 4 به 5 دیدگاه، بوده‌اند.
بنا بر گزارش دفتر حساب مشتریان چارگون، ویژگی مهم دیدگاه 5 Cross-browser و cross-platform ا‌ست که در نتیجه آن، استفاده از این نرم‌افزارها به مرورگر یا پلتفرم خاصی وابستگی ندارد و کاربری آن با همه مرورگرهای موجود امکان‌پذیر است. از آنجا که بهره‌برداری از دیدگاه، دیگر منحصر به داشتن مرورگر IE نیست، کاربران سازمانی از تحول و پویایی و سرعت بخشی امور در ساختارهای سازمانی خبر داده‌اند.
از ویژگی‌های ممتاز دیگر در نسل 5 نرم‌افزارهای دیدگاه این است که کاربران سازمان مشتری می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از دیدگاه ۴ و ۵ استفاده کنند که این ویژگی نیز به‌شدت در سازمان‌های مشتری که به نسل پنجم مهاجرت کرده‌اند، مورد استقبال قرار گرفته است.
از امکانات دیگر نسل پنجم دیدگاه را می‌توان به قابلیت استفاده همزمان از بخش‌های مختلف منوی اداری و Multi-Window شدن نرم‌افزارها اشاره کرد که زمینه دسترسی آسان کاربران به لایه‌های مختلف را فراهم کرده است. این قابلیت سرعت کاربران را افزایش داده و به‌تبع آن بهره‌وری سازمانی را بالا برده است.
عدم نیاز به آپدیت office‌، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به‌صورت هم‌زمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری از دیگر امکانات نسل جدید دیدگاه‌اند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.
بنابر اعلام دفتر حساب مشتریان چارگون از آنجا که حفظ رضایتمندی مشتری و کاربردپذیری هرچه بیشتر نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری از اهداف اصلی چارگون است، تعامل چارگون و مشتریان درباره بهره‌برداری از نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه، بسیار قابل‌قبول و دارای فرآیندی روشن و شفاف است.
این دفتر با مأموریت ویژه برای پیگیری نیازمندی‌های مشتری معتقد است مهاجرت به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه و درک اهمیت حرکت و توسعه هم‌زمان با تکنولوژی‌های روز در سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه به خوبی نهادینه شده و در آینده نزدیک شاهد مهاجرت تعداد بیشتری از سازمان‌های بهر‌ه‌بردار دیدگاه به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، اسامی سازمان‌های متعددی از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه بانک ملت، چگالش، اتاق اصناف ایران، شرکت هگزا،‌ بیمه مرکزی، استانداری اردبیل، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ‌ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت پامیدکو و … در فهرست سازمان‌های مهاجر به دیدگاه 5 قرار دارند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.