کارشناس مسئول دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران معتقد است: راه‌اندازی میز خدمت دیدگاه، آرامش روانی، سرعت در انجام کارها و بهره‌وری سازمانی را به همراه داشته است.

پروانه موسوی تاکید کرد: ارائه خدمات به بیش از ۳هزار دانشجوی پزشکی و ۲ هزار نیروی انسانی بعد از پیاده‌سازی نرم‌افزار میزخدمت دیدگاه، تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده‌های زیرمجموعه‌اش ایجاد کرده است.
وی گفت: در حال حاضر با کمک پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه بیش از ۹۰ درصد در خواست‌ها و امور اداری مرتبط با واحد آموزش دانشگاه به صورت غیرحضوری و آنلاین ثبت، پیگیری و انجام می‌شوند.

کارشناس مسئول آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: قبل از راه انداختن میز خدمت دیدگاه بعضی از درخواست‌ها به طور تلفنی پاسخ داده می‌شد اما بسیاری از آنها به صورت حضوری و با مراجعه متقاضیان به محل دانشگاه انجام می‌شدند. این مراجعات هم برای متقاضیان و هم برای همکاران اداری مشکلات زیادی را به همراه داشت.
به گفته وی، بسیاری از دانشجویان به ویژه کارورزان پزشکی مجبور بودند برای یک کار اداری ساده از مسافت‌های دور و حتی شهرستان به دانشگاه مراجعه کنند که طبعا مشکلات و تنش‌های زیادی را به همراه داشت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

موسوی، ایجاد آرامش و افزایش سرعت کارها را مهمترین ارزش افزوده در دانشگاه پس از استقرار میزخدمت الکترونیکی دیدگاه دانست و افزود: خالی شدن فضای اداری از صف حضوری متقاضیان انرژی همکاران واحد اداری را بر پیگیری آنلاین مراجعین و انجام آنها متمرکز کرده است که قطعا برای هر دو طرف، وضعیتی مطلوب و قابل قبول است.
به گفته وی، با وجود میز خدمت دیدگاه در دانشگاه، تنها ارتباط غیراینترنتی و تلفنی با متقاضیان در صورت نقص پرونده‌هاست در غیر این صورت همه امور از طریق این سامانه و گردش نامه‌ها در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه انجام می‌شود.

 

گفتنی است؛ کاربران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران پیش از این نیز تجربه بهره‌مندی از نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و پرسنلی از مدیریت منابع انسانی دیدگاه را داشته‌اند. این مجموعه همچنین به نرم‌افزار BPMS و سیستم‌های اتوماسیون اداری شامل نرم‌افزار مکاتبات، مدیریت اسناد و مدیریت کارها، جلسات و دیدگاه همراه نیز مجهز شده است.

اشتراک گذاری :