تیم فوتسال چارگون‌،‌ نایب قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک شد.


به گزارش روابط عمومی چارگون، رقابت‌های فوتسال جام انفورماتیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از روز 7 مهرماه آغاز و جمعه 16 آذرماه با قهرمانی تیم پیشکسوتان انفورماتیک به پایان رسید.
تیم فوتسال چارگون با انجام 6 بازی متوالی و حضور در مرحله فینال در نهایت نتیجه بازی را 3 بر 5 به تیم پیشکسوتان انفورماتیک‌ واگذار کرد و با عنوان نایب قهرمان این مسابقات در جایگاه دوم، ایستاد.
علیرضا کشاورز– سرپرست تیم فوتسال چارگون از تلاش و پشتکار اعضای تیم و حمایت همه جانبه همکاران چارگون تقدیر کرد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های چندین ساله مدیران ارشد چارگون و همراهی همه دوستان و همکاران علاقمند سرانجام نتیجه داد و توانستیم به عنوان فینالیست در مهمترین مسابقات فوتسال حوزه آی‌تی حضور پیدا کنیم.
وی ادامه داد: همه چیز برای قهرمانی تیم فوتسال چارگون در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک مهیا بود. ما با تاکتیک و برنامه درست و دقیق به رقابت با تیم قدرتمند پیشکسوتان انفورماتیک رفتیم. شاید بتوانیم بگوییم بخت یارمان نبود و نتوانستیم از چندین موقعیت قطعی خودمان بهره ببریم.
کشاورز اضافه کرد: حضور تیم چارگون در فینال مسابقات جام انفورماتیک دستاورد بزرگی برای ما محسوب می‌شود، زیرا نتیجه چندین سال تلاش پیگیرانه و مداوم همه اعضای تیم را به ثمر نشاند و انگیزه ما را برای تداوم این راه بیشتر کرد.
سرپرست تیم فوتسال چارگون ادامه داد: در آغاز تشکیل تیم فقط 6 نفر عضو داشتیم اما حالا با حضور آقای علی اکبر رضاوندی به عنوان مربی ثابت تیم و تمرین‌های مداوم در سا‌لن‌های مناسب و مجهز به 20 نفر رسیده‌ایم.
وی تاکید کرد: با کسب عنوان نایب قهرمانی، سطح انتظارات از تیم فوتسال چارگون ارتقا یافته است؛ به همین دلیل برنامه جدی داریم که همچنان تمرینات و برنامه‌های خودمان را پیگیری کنیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی در مسابقات پیش‌رو دست پیدا کنیم.
گفتنی است؛ چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با هدف گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شد.

اشتراک گذاری :