مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی تغییر نسل مکاتبات 4 به مکاتبات 5 همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این مرکز همکاری خود با چارگون را با خرید نرم‌افزارهای مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری آغاز کرد و پس از آن دیدگاه همراه، سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK از حوزه زیرساخت و نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، پرسنلی، تشکیلات سازمانی و حضور و غیاب از راهکارهای منابع انسانی را خریداری کرد تا به کمک آنها ساختار اداری و منابع انسانی خود را متحول کند.
وی با اشاره به امکانات نرم‌افزار مکاتبات 5 مجموعه دیدگاه یادآورشد: با امکانات ارتقا یافته این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان، ممکن می‌شود.
کارشناس فروش محصول چارگون، مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را از مهمترین دستاوردهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه معرفی کرد و افزود: طراحی یکپارچه، پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی و همچنین امکان تعریف گردش کار، نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
ترکمان همچنین به استقبال مدیران مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری از دیدگاه همراه اشاره کرد و افزود: دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه جهت استفاده در تلفن همراه و تبلت که در گام اول با توجه به گستردگی استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، برای این بستر طراحی شد و در مراحل بعدی نسخه iOS آن نیز برای استفاده از طریق محصولات شرکت Apple بر روی App Store قرار گرفت.
وی، رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه همچون دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد را از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار دانست.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم شهرزاد فتاحی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :