پرش به محتوای اصلی

مدیر اداره دبیرخانه بانک کشاورزی: با نرم‌افزارهای دیدگاه تغییر و توسعه را تجربه کرده‌ایم

نرم_افزارهای-دیدگاه-

مدیر اداره دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی معتقد است: نرم‌افزارهای دیدگاه با پوشش نیازهای اداری و سازمانی، تغییر و توسعه را در بانک نهادینه کرده‌اند.

مهندس سعید احمدی‌شریف با اشاره به کاربری نرم‌افزار مکاتبات اداری توسط ۱۸ هزار پرسنل بانک کشاورزی در سراسر کشور گفت: نرم‌افزارهای دیدگاه بخش عمده‌ای از نیازهای سازمانی بانک به ویژه در حوزه گردش مکاتبات داخلی و بیرونی را به طور کامل پوشش داده اند.
وی خاطرنشان کرد: ۲۸ هزار نیروی انسانی شاغل و بازنشسته و همچنین ۱۸۰۰ شعبه فعال حتی در دورترین نقاط کشور نشان دهنده، گستردگی حجم فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی بانک کشاورزی است .
وی ادامه داد: گردش شفاف و امن مکاتبات بین ۱۸ هزار پرسنل شاغل یکی از دغدغه‌های جدی ما در بانک کشاورزی بود؛ ضمن اینکه بانک کشاورزی به دلیل ویژگی‌های ماموریتی خود در صنعت کشاورزی با سازمان‌های بیرونی مانند وزارت جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و وزارت اقتصاد و دارایی و سایر سازمان‌های مرتبط، مکاتبات فراوانی دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

گردش ۳ میلیون نامه اداری در نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه

مدیر اداره دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی با اشاره به همکاری این بانک و چارگون از سال ۹۴ تاکید کرد: با استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه هر ساله حدود ۳ میلیون نامه اداری در سیستم مکاتبات این مجموعه تبادل شده است.
وی خاطرنشان کرد: سرعت مکاتبات، امنیت و کاهش هزینه‌ها در بانک زمینه همکاری بیشتر با چارگون را فراهم کرده است.
احمدی شریف همچنین یادآور شد: تعداد نامه‌های وارده و صادره علی رغم اینکه هنوز  برخی از شعب دسترسی به پیش‌نویس ندارند روزانه ۱۳ هزار نامه است. علاوه بر این تعداد حدود ۸ هزار پیش‌نویس نامه در سیستم مکاتبات دیدگاه تهیه می‌شود که مجموع آنها نشان دهنده حجم گسترده مکاتبات در بانک است.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی سیستم مکاتبات اداری دیدگاه، تمامی این مکاتبات بدون اوراق و به صورت سیستمی انجام می‌شوند و تصمیم جدید مدیران بانک مبنی بر توسعه بانکداری سبز و حفظ محیط زیست را محقق کرده است
به گفته وی، علاوه بر گردش ۳ میلیون نامه اداری در نرم‌افزارهای دیدگاه حدود ۲۲۰ میلیون ارجاع سیستمی بر روی نامه‌ها انجام شده که حجم بزرگی را تشکیل می‌دهد و حتی انجام این عملیات به صورت دستی و به کاغذی، قابل تصور نیست.
مدیر اداره دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی قابلیت دسترسی به اسناد مرتبط نامه‌های ثبت شده را از برجسته‌ترین مزیت‌های سیستم مکاتبات دیدگاه برشمرد و افزود: امکان دسترسی کاربر به سوابق نامه‌ها و ارجاعات صورت گرفته بر روی آنها، شفافیت و بهره‌وری سازمانی را افزایش داده است.
وی ادامه داد: اسناد مرتبط و قابلیت الصاق تصویر و… قابلیت رصد و پایش نامه‌ها را به صورت آنی و فوری فراهم کرده است. همین ویژگی موجب شده تا امکان گزارشگیری و ارائه اطلاعات کارآمد و صحیح به مدیران میسر باشد.
احمدی شریف تاکید کرد: طبقه‌بندی مکاتبات در ۳ سطح  مکاتبات عادی، محرمانه خیلی محرمانه و ایجاد دسترسی ۲ هزار کاربر به اسناد محرمانه از دیگر ویژگی‌های سیستم مکاتبات دیدگاه در بانک کشاورزی است.
وی تصریح کرد: سیستم مکاتبات دیدگاه در سامانه مکاتبات سیمای مهر بانک کشاورزی، دومین سیستم کاربردی در بانک است که حتی بدونآن، یک لحظه نمی‌توانیم کار کنیم مفید داشته باشیم.

ایجاد میز خدمت و کاربریBPMS  دیدگاه

مهندس احمدی شریف با اشاره به اینکه در راستای اجرای دستور‌العمل ریاست جمهوری و ایجاد دولت الکترونیک گام‌های بزرگی در بانک کشاوری برداشته شده است، گفت: میز خدمت بانک به زودی برای ارائه خدمات به مخاطبان اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به حجم مکاتبات و ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بانکداری سبز، حفظ محیط زیست و کاهش مصرف کاغذ گام های خوبی برداشته‌ایم.
به گفته وی، با عملیاتی شدن فکس الکترونیکی دیدگاه در بانک کشاورزی، تمام فکس‌های فیزیکی در ۱۸۰۰ شعبه، ۳۲ مدیریت و ۴۲ سازمان زیرمجموعه جمع آوری و هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی و جاری آنها به صفر رسیده است.
مدیر اداره دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی همچنین از بهره‌بردای نرم‌افزار BPMS دیدگاه خبر داد و گفت:‌ بارگذاری فرم‌های الکترونیکی مهم و کاربردی بانک به وسیله این نرم‌افزار در سایت عملیاتی شده است.
به گفته وی در حال حاضر فرم درخواست وسیله نقلیه مکانیزه شده و تمام عملیات آن سیستمی انجام می شود. این بخش به فرم نظرسنجی هم مجهز شده است تا واحد نقلیه بتواند کمی‌ها و کاستی‌های خود را برطرف کند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، فرم درخواست مرخصی که بسیار پرکاربرد است نیز به صورت سیستمی در آمده‌ و با سامانه جامع منابع انسانی بانک به زبان مشترکی برای بهره‌برداری همکاران رسیده است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.