پرش به محتوای اصلی

نرم‌افزارهای دیدگاه؛ بهترین انتخاب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

نرم‌افزارهای دیدگاه؛ بهترین انتخاب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بهترین انتخاب ما بود.

.سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

سازمان میراث فرهنگی و گردشگریمهندس حامد محمدحسین در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به جزیره‌ای بودن اتوماسیون اداری در سازمان میراث فرهنگی و زیرمجموعه‌های آن خاطرنشان کرد: تا پیش از نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان اپلیکیشن ویندوزی داشتیم که نیازمند سرور بود؛ ضمن اینکه هر کدام از زیرمجموعه‌ها به طور جداگانه نرم‌افزار مکاتبات داشتند.
وی اضافه کرد: بعد از نصب دیدگاه نه تنها مراکز زیر مجموعه در سطح شهر تهران مانند کاخ سعدآباد و نیاوران؛ بلکه ادارات استان‌های سراسر کشور هم از طریق اینترنت با سیستم مکاتبات دیدگاه به صورت یکپارچه کار می‌کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کاهش مصرف کاغذ و افزایش سرعت در مکاتبات
مهندس محمدحسین یادآورشد: طرح اولیه ما راه‌اندازی یک سرور مرکزی بود که همه استان‌ها به آن متصل باشند؛ اما بعدها این طرح به ایجاد یک سرور در هر استان تغییر کرد و در مقابل، اتصال آنها به سرور مرکزی از طریق پروتکل سینک سرور دیدگاه در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی، در حال حاضر ادارات‌کل 17 استان مانند اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، گیلان و … به صورت مستقل از نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه استفاده می‌کنند و مابقی استان‌ها بر روی سرور مرکزی فعالیت دارند که در فاز دوم توسعه، ایجاد سرور مستقل برای هریک از آنها را عملیاتی می‌کنیم.
کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره چالش‌های این سازمان تا پیش از راه‌اندازی سیستم‌ مکاتبات دیدگاه تاکید کرد: قبل از دیدگاه با وجود نرم‌افزار اتوماسیون اداری، مصرف کاغذ چشمگیر بود و به طبع آن هزینه زیادی به سازمان تحمیل می‌شد. با استقرار مکاتبات دیدگاه، مصرف 70 درصدی کاربران از کاغذ به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد:‌بعد از استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه، مکاتبات سازمان با سرعت و دقت مناسب در مراحل ارسال و پیگیری همراه است و در حوزه ریاست سازمان و معاونت‌ها رضایتمندی خوبی بابت راه‌اندازی سامانه سپاد و پیگیری نامه‌‌های دولتی به چشم می‌خورد.
به گفته وی، در زمینه تکریم ارباب رجوع نیز ارزش افزوده خوبی به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اضافه شده است؛ بطوریکه در حال حاضر خدمات درخواست و صدور مجوز بند (ب) آژانس‌های مسافرتی از طریق سامانه‌ انجام می‌شود که در پشت صحنه آن، نرم‌افزارهای دیدگاه نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

نرم‌افزارهای دیدگاه؛انتخابی درست با بهترین کارآیی
مهندس محمدحسین، انتخاب پیمانکار و محصول مناسب را از دلایل موفقیت و پویایی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مکانیزاسیون دانست و گفت: امکانات کافی نرم‌افزار، طراحی کاربردپسند، برنامه‌ریزی‌های دقیق آموزشی و حمایت مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی در موفقیت ساختار اداری سازمان و الکترونیکی کردن امور، بسیار تاثیرگذار بود.
وی همچنین بر تداوم توسعه نرم‌افزارها و خدمات الکترونیک در سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد و افزود:‌ تثبیت شرایط نرم‌افزار و ادامه روند پشتیبانی مثبت، همراه با اطلاع‌رسانی و آموزش منجر به تداوم توسعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواهد شد.
کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحت وب بودن نرم‌افزارهای دیدگاه را مزیت برتر آن دانست و افزود: خوشبختانه وابستگی صرف این محصولات به اینترنت اکسپلورر در نسخه جدید اصلاح شده و از این جهت کاربرد مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان روندی صعودی داشته است .
مهندس محمدحسین تاکید کرد: محصولات موبایلی دیدگاه نیز قابلیت ویژه‌ای است که در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار کاربردی است و مدیران ارشد سازمان از آن رضایت دارند به همین دلیل ممکن است اکانت‌های دیدگاه همراه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به حدود 10 برابر تعداد فعلی افزایش یابند.
به گفته وی،فرم‌های مورد نظر سازمان میراث فرهنگی وگردشگی در حوزه فرآیندهای مربوط به انبار و مدیریت کالا از طریق نرم‌افزارBPMS دیدگاه طراحی شده‌اند و به زودی این فرآیندهای خاص منظوره در سازمان پیاده‌سازی خواهند شد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.