اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی حوزه لجستیک دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان با استقرار نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه برای هزار و 750 کاربر مکاتباتی، همکاری خود با چارگون را آغاز کرده بود.
مدیران این مجموعه با هدف پشتیبانی مکانیزه از فرآیندهای سخت‌افزاری سازمان خود، سیستم‌های انبار و حسابداری انبار و مدیریت اموال دولتی را از نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه را برای نصب و استقرار برگزیده‌اند. با استفاده از نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه، امکان کاربری مستقل در انبارهای غیرمتمرکز فراهم می‌شود و در کنار استقلال عملیاتی هر یک از انبارها، امکان مدیریت مرکزی بر آنها و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز از انبارهای مختلف در هر لحظه میسر است.

نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار

مهمترین ویژگی سیستم انبار و حسابداری انبار دیدگاه، پیاده‌سازی فرآیند اختصاصی گردش کار برای درخواست کالای در هر سازمان است. بستر یکپارچه این نرم‌افزار با نرم‌افزارهای راهکار لجستیک مانند نرم‌افزار مدیریت اموال و خرید و تدارکات، بهره‌وری سازمانی به همراه دارد. از امکانات شاخص نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار دیدگاه می‌توان به اختصاص سریال‌ به کالاهای رسید شده و ردیابی آنها بر اساس شماره سریال، استفاده از کارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار اشاره کرد. تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار به سیستم مالی و ثبت و نگهداری نتایج بازرسی کالاهای خریداری شده نیز از دیگر کارکردهای این نرم‌افزار است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 نرم‌افزار اموال دولتی

نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت دولتی در راهکار لجستیک دیدگاه، وظیفه مدیریت اموال و دارایی، اطلاعات طبقه دارایی، اختصاص مال به پرسنل و مکان استقرار دارایی‌ها را برعهده دارد. این نرم‌افزار ضمن دارا بودن قابلیت‌های ثبت و نگهداری کلیه عملیات‌ جابه‌جایی، خروج، بیمه دارایی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، امکان مدیریت استهلاک اموال و پوشش کامل کلیه فرآیند‌های مندرج در بخشنامه‌های اداره کل اموال دولتی را نیز داراست.

امکانات شاخص این نرم‌افزار عبارتند از:

  • صدور درخواست عملیات دارایی شامل نقل و انتقال، اسقاط، مازاد توسط کلیه پرسنل سازمان (براساس تعیین سطح دسترسی) از طریق منوی پیشخوان
  • ثبت و اسکن صورتجلسه مرتبط با هرعملیات
  • تعریف الگوی دلخواه برای تهیه نسخه چاپی از اموال تحویلی به پرسنل
  • تعیین فرآیند شماره‌گذاری برچسب دارایی برای هر امین‌اموال و واحد سازمانی به صورت مجزا
  • چاپ بارکد اموال به صورت تفکیکی و تجمیعی
  • ایجاد اموال به‌شکل خودکار پس از ثبت رسید انبار برای اموال خریداری ‌شده
  • تهیه گزارش از اموال تحویلی به واحد‌ها و مشخصات فنی اموال
  • همخوانی نرم‌افزار با جمعدار دیدگاه همراه برای صورت‌برداری اموال به صورت بارکدی
  • امکان مشاهده، ثبت و پیگیری درخواست‌های مرتبط با اموال توسط کارمندان

اشتراک گذاری :