شرکت‌ تجاری بازرگانی دید آخر قشم با نصب و عملیاتی ‌کردن نرم‌افزارهای کارها و جلسات به کاربران نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه، پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مدیران شرکت‌ تجاری بازرگانی دید آخر قشم با انتخاب نرم‌افزارهای مکاتبات، کارها و جلسات دیدگاه و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، برنامه‌ریزی جامعی را برای روانی و سهولت امور اداری و اجرایی این شرکت، طرح‌ریزی کرده‌اند.
نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کسب و کارهای مختلف علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد را در سازمان‌های کاربر، عملیاتی می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری ‌(Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat ،collaboration ،Drag and drop سرعت و دقت بیشتر در انجام کارها را در خود جای داده است.
نرم‌افزار جلسات دیدگاه نیز با وجود امکانات متنوع، انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری جلسات از برنامه‌ریزی زمان تا ارسال دعوت‌نامه و دستور جلسه و در نهایت ثبت صورت جلسات و پیگیری مصوبات آن را به صورت مکانیزه و هدفمند، اجرایی می‌کند.
نرم‌افزار کارها در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه نیز با قابلیت مدیرت و کنترل پروژه‌ و کارهای سازمانی در فضایی تعاملی و همچنین یکپارچگی با دیگر نرم‌افزارها؛ علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بررسی روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را به آسانی و با شفافیت بالا،‌ میسر می‌کند.
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است.
اتوماسیون اداری دیدگاه با حذف کامل گردش کاغذی مکاتبات، طیف گسترده‌ای از تعاملات سازمانی را پوشش می‌‌دهد . این سیستم علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، امور مربوط به مدیریت زمان پرسنل، ‌مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری :