پرش به محتوای اصلی

نرم افزار ارزیابی عملکرد

نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان از حوزه نرم افزارهای جامع منابع انسانی دیدگاه، امکان مدیریت عملکرد کارکنان و عوامل کارکردی پرسنل را فراهم می‌کند. این نرم افزار از طریق یکپارچگی با دیگر نرم افزارهای دیدگاه و همچنین ساختار داینامیک خود قابلیت‌های متنوعی در پوشش‌دهی به انواع متدهای مرسوم در حوزه سنجش عملکرد کارکنان ارائه می‌دهد. نظام ارزيابی به منظور تعيين شايستگی كاركنان در ابعاد عملكرد، ارتقاء سطح دانش فردی، رفتار و … در سازمان‌ها و شركت‌ها مورد استفاده قرار می‌گيرد.

بهره‌گیری از شاخص‌های دارای محاسبه اتوماتیک، حفظ محرمانگی، صرفه‌جویی در زمان و قابل رصد بودن جزئیات فرایند و گردش فرم‌ها، دقت در محاسبات و نگهداری و مدیریت بهینه سوابق و ظرفیت بالا در تولید گزارش‌های متنوع از امکانات ویژه نرم افزار مدیریت عملکرد دیدگاه است.

امکانات نرم افزار مدیریت عملکرد دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار مدیریت عملکرد دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان

نرم افزار مدیریت عملکرد چه مزیت‌هایی دارد؟

ارزیابی عملکرد فرایندی برای مشخص کردن عملکرد موفق یا ناموفق کارکنان براساس شاخص‌ها و استانداردهای از پیش تعیین‌شده است. مطابق این تعریف، ارزیابی عملکرد یک مؤلفه مهم از فرایند جامع مدیریت منابع انسانی به شمار می‌رود. ارزیابی عملکرد یک فرآیند دوره‌ای است که در آن عملکرد کارکنان در برابر مجموعه‌ای از اهداف از پیش تعیین‌شده ارزیابی می‌شود. ارزیابی عملکرد در سازمان‌ها برای افزایش بهره‌وری و بهبود نتایج بسیار مهم است.

در فرآیند ارزیابی عملکرد، مهارت‌ها، دستاوردها و رشد کارمندان ارزیابی می‌شود. شرکت‌ها از نرم افزار مدیریت عملکرد برای تهیه بازخورد به شکلی صحیح‌تر و روشن‌تر استفاده می‌کنند و نتایج آن را برای تصمیم‌گیری درباره افزایش دستمزدها و پاداش‌ها به کار می‌گیرند. پشتیبانی از متدهای مختلف مدیریت عملکرد، ویژگی شاخص نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه است. انجام ارزیابی عملکرد در قالب مدل‌های سلسه‌مراتبی و ۳۶۰ درجه در بازه‌های زمانی متنوع با این سیستم امکان‌پذیر است.

در طول یک سال (یک دوره ارزیابی کامل) از چندین روش و دوره ارزیابی بر اساس ماهیت دپارتمان‌ها استفاده می‌کند. در نهایت نتایج کلیه ارزیابی‌ها به عنوان فاکتور مؤثر در محاسبه حقوق و مزایا در نظر گرفته خواهد شد. همچنین این نتایج در بهینه‌سازی عملکرد سازمان و مدیریت مبتنی بر ارزیابی کارکنان تأثیر خواهد داشت. در حال حاضر نیاز مکانیزه کردن ارزیابی عملکرد شغلی و رفتاری است که توسط واحد منابع انسانی انجام خواهد شد.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

نظام ارزيابی به منظور تعيين شايستگی كاركنان در ابعاد عملكرد، ارتقاء سطح دانش فردی، رفتار و … در سازمان‌ها و شركت‌ها مورد استفاده قرار می‌گيرد. با توجه به اهمیت منابع انسانی و لزوم ارزیابی کارکنان و به منظور ایجاد سازوکار واحد در تعیین و تبیین شاخص‌های ارزیابی فرم‌ها و دستورالعمل ارزیابی کارکنان در ابعاد عملکردی، توسعه و رفتاری و سایر عوامل بر اساس سیاست‌های سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در طول یک سال (یک دوره ارزیابی کامل) از چندین روش و دوره ارزیابی بر اساس ماهیت دپارتمان‌ها استفاده می‌کند. در نهایت نتایج کلیه ارزیابی‌ها به عنوان فاکتور مؤثر در محاسبه حقوق و مزایا در نظر گرفته خواهد شد. همچنین این نتایج در بهینه‌سازی عملکرد سازمان و مدیریت مبتنی بر ارزیابی کارکنان تأثیر خواهد داشت. در حال حاضر نیاز مکانیزه کردن ارزیابی عملکرد شغلی و رفتاری است که توسط واحد منابع انسانی انجام خواهد شد.

نرم افزار مدیریت عملکرد امکانات مختلفی برای انجام ارزیابی‌های عملکرد کارکنان در قالب سند، فرم یا ارزیابی‌های آنلاین ارائه می‌دهند. برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان عبارتند از:

  1. تعریف و تنظیم اهداف و کارکرد: این قابلیت به مدیران امکان می‌دهد اهداف و کارکرد کارکنان را تعریف، تنظیم و پیگیری کنند. همچنین این قابلیت امکان ارزیابی پیشرفت و پیگیری عملکرد کارکنان را در طول زمان فراهم می‌کند.
  2. ارزیابی عملکرد 360 درجه: این ویژگی به مدیران امکان می‌دهد ارزیابی عملکرد کارکنان را از طریق بازخورد 360 درجه از همکاران، مدیران، مشتریان و حتی کارکنان خود انجام دهند. این نوع ارزیابی به کارکنان امکان می‌دهد بیشترین بازخورد را درباره عملکرد خود دریافت کنند و از آن بهره‌برداری کنند.
  3. برنامه‌ریزی و پیگیری برای توسعه حرفه‌ای: این قابلیت به مدیران امکان می‌دهد برنامه‌های توسعه حرفه‌ای برای کارکنان را تعریف، برنامه‌ریزی و پیگیری کنند.
اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر