پرش به محتوای اصلی

نرم افزار تشکیلات سازمانی

تشکیلات سازمانی یکی از سیستم‌های پایه‌ای حوزه منابع انسانی است که امکان نگهداری کلیه اطلاعات مربوط به پست‌های سازمانی را از سنوات قبل تاکنون فراهم می‌کند. در اين سيستم تمامی ویرایش‌های ساختار مصوب سازمان ثبت شده، به نحوی كه کلیه مستندات، تاريخچه‌ها، وظايف و اطلاعات مرتبط به سهولت قابل دسترسی است.

در اين سيستم آخرين ساختار مصوب هميشه موجود و در اختيار است. بدين صورت كه می‌توان با انتخاب ساختار، مستندات، تاريخچه‌ها، وظايف و كليه اطلاعات مورد نظر در خصوص ساختار فعلی مصوب را در اختيار داشت.

نرم افزارهای منابع انسانی دیدگاه چه تأثیری در سازمان‌ها دارد؟

ارتباط نرم افزار «تشکیلات سازمانی» با‌ سایر سیستم‌های منابع‌ انسانی به خصوص نرم افزار پرسنلی موجب مکانیزه شدن مفاهیم کارگزینی شده و بستر تعالی سازمانی را ایجاد می‌کند.

امکانات نرم افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

 

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه در پلتفرمهای مختلف

نرم افزار تشکیلات سازمانی دیدگاه چه مزیت‌هایی دارد؟

بخشی از عملکرد این نرم‌افزار مانند کنترل شرایط احراز و مدیریت تصدی کارکنان می‌تواند به برنامه‌ریزی نیروی انسانی در سطوح عمیق‌تری منجر شود. همچنین امکان نمایش و چاپ تاپ چارت تشکیلات سازمانی به صورت عمودی و افقی، به ازای واحدها و سطوح مختلف سازمان در این نرم افزار وجود دارد.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

واحد تشکیلات به منظور نگهداری کلیه اطلاعات واحدهای کاری و پست‌های سازمانی، به همراه تاریخچه‌ها و کلیه مشخصات واحدها و پست‌ها به همراه وظایف مربوطه، در سازمان‌ها و شركت‌ها مورد استفاده قرار می‌گيرد. وظایف واحد تشکیلات در برخی از سازمان‌ها به دلیل تعاملات نزدیک با واحد کارگزینی،‌ در اداره كارگزينی/امور اداری (يا همان نرم افزار پرسنلي) انجام می‌گردد، ولي در سازمان‌های بزرگ در واحد مستقلی تحت عنوان «اداره تشکیلات» صورت می‌پذيرد.

واحد تشکیلات هر سازمان به طور کل محل نگهداری کلیه اطلاعات مربوط به پست‌ها از سنوات قبل تاکنون است. عموماً به عنوان يكی از زيرسيستم‌های نرم افزار پرسنلی مطرح و مورد استفاده است. در اين سيستم آخرين ساختار مصوب هميشه موجود و در اختيار است. بدين صورت كه می‌توان با انتخاب ساختار، مستندات، تاريخچه‌ها، وظايف و كليه اطلاعات مورد نظر در خصوص ساختار فعلی مصوب را در اختيار داشت. همچنين نياز است كه نسبت تغييرات، ويرايش‌‌ها‌ و جابه‌جايی‌های مربوط به پست‌ها و واحدهای سازمانی را نيز تفكيک و در اختيار داشت.

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر