پرش به محتوای اصلی

مدیر محصول شرکت چارگون: نرم‌افزار جمع‌دار آخرین استانداردهای UI را دارد

نرم‌افزارهای مالی چارگون پاسخ‌گوی همه نیازها

مدیر محصول شرکت چارگون معتقد است: نرم‌افزارجمع‌دار دیدگاه همراه یک محصول تحولی است که نوع دیگر استفاده از دستگاه‌های هوشمند را در سازمان‌ها ترویج خواهد داد.

shahbaz-tavakoli

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شهباز توکلی- مدیر محصول شرکت چارگون در گفت‌وگو با روابط عمومی با اشاره به فرآیند تولید نرم‌افزار جمع‌دار این شرکت گفت: شرکت چارگون از دو سال پیش فعالیت خود در رابطه با تولید نرم‌افزارهای موبایل شروع کرد و اولین نرم‌افزار خود را در همان سال به نام دیدگاه همراه تولید کرد.
وی ادامه داد: سمت و سو دادن به بازار بخشی از فرهنگ چارگون است، به همین دلیل بود که 16 سال پیش زمانی تصمیم به تولید و ارائه اتوماسیون اداری و بعد از آن نرم‌افزارهای مالی بر بستر وب گرفتیم که تصور آن برای سایر رقبا دور از ذهن بود. چیزی که ما می‌خواهیم این است که یک گام، جلوتر از آن چیزی باشیم که در بازار می‌گذرد.
مدیرمحصول شرکت چارگون یادآورشد: هرچند مبتنی بر وب بودن دیدگاه از همان ابتدای امر این امکان را به کاربران می‌دهد که از هرجایی به شرط وجود اینترنت با استفاده از رایانه بتوانند کار خود را انجام دهند اما، دیدگاه همراه به آنها این امکان را داد تا فارغ از اینکه در چه مکانی هستند و بدون نیاز به رایانه، بتوانند فعالیت خود را انجام دهند‌. با توجه به استقبال صورت گرفته از دیدگاه همراه و با استفاده از تجربیاتی که در تولید آن کسب کرده بودیم و تمرکز بر امکان پرتابل بودن گوشی‌های همراه متوجه شدیم که می‌توانیم خدمتی متفاوت را به بازار ارائه کنیم.
توکلی ادامه داد: یک سازمان دولتی با سایز متوسط بیش از 60 تا 70 هزار مال را در اماکن مختلف خود دارد که مرتبا جایگزین و یا مستهلک می‌شوند. سازمان باید همواره نگران باشد که آیا این اموال در جای درست خود و در شرایط مناسب استفاده می‌شوند یا خیر. برای بررسی این کار روندی وجود دارد به نام جمع داری که امری پرهزینه و انرژی براست و در روش سنتی آن همه اطلاعات آن بصورت دستی و برروی کاغذ ثبت می شود.
وی با بیان اینکه نرم‌افزار دیدگاه در دو حوزه مالی و لجستیک از قبل هم مستقیما با این موضوع در ارتباط بوده است و با ارتباط با یکی از راه‌کارهای مبتنی با Barcode Scanner می‌توانسته اطلاعات سندهای مالی مرتبط با جمع‌داری سازمان‌ها را بوجود آورد تاکید کرد: بعد از تولید نرم‌افزار دیدگاه همراه به این فکر افتادیم که عملیات جمع‌داری اموال را بجای استفاده از بارکد اسکنرهای موجود در بازار با استفاده از بارکد خوان‌های موجود برروی موبایل‌ها و تبلت‌ها تولید کنیم. به این ترتیب هم هزینه‌های سازمانی به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و هم می‌توانیم این اپلیکشین را مستقیما به دیدگاه متصل و اطلاعات مرتبط را وارد و دریافت کنیم.
مدیر محصول چارگون با بیان اینکه در این روند تولید، نرم‌افزار جمع‌دار به صورت مکملی برای مجموع نرم‌افزار دیدگاه تولید و تهیه شده است اضافه کرد: این امر ابتکاری خوب بود مارا به فکر انداخته است که در تولید اپلیکیشن‌های بعدی هم آنها را مورد توجه قرار دهیم‌. یعنی اینکه نه تنها توانایی و مزیت پرتابل بودن را به دیدگاه اضافه نماییم؛ بلکه توانمندی‌هایی از این دستگاه‌ها را مورد استفاده قرار دهیم که بیش از ویژگی پرتابل بودن آن‌ها است.
توکلی خاطر نشان کرد: پروسه جمع داری اموال در یک سازمان مشتری به این صورت اتفاق می‌افتد که در مجموعه دیدگاه کاربر بخش‌هایی را که باید مورد بازرسی قرار بگیرد را تعیین واطلاعات را برای نرم‌افزار جمع‌دار همراه می‌فرستد‌. جمع دار با استفاده از اطلاعات دریافتی فعالیت مورد نظر را شروع می‌کند و در پایان مجموعه‌ای از اطلاعات جمع‌آوری شده شامل مغایرت‌ها و دیگر اطلاعات را به دیدگاه بر می‌گرداند و از این به بعد پروسه در دیدگاه دنبال می‌شود‌.
وی با تاکید براین امر که ‌طراحی نرم‌افزار جمع‌دار دیدگاه همراه بر اساس آخرین استاندار UI گوگل طراحی شده است تا کاربردر حین کار با این نرم‌افزار سهولت کاربری و لذت استفاده از آن را تجربه کند.
وی همچنین اضافه کرد: در نرم‌افزار جمع‌دار برای جلوگیری از خطای انسانی و افزایش سرعت این امکان تعبیه شده که بتوان برای افراد و اماکن بارکد در نظر گرفت و در نتیجه با استفاده از این بارکدها کار بدون هیچ خطا و دخل و تصرفی انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.