پرش به محتوای اصلی

نرم افزار خرید و تدارکات

نرم‌افزار خرید و تدارکات با امکان مشاهده، تجمیع و اولویت‌بندی همه درخواست‌های خرید را فراهم می‌کند. این سیستم بر مبنای درخواست‌های خرید بر اساس لیست کارهای مأمور خرید، آگاهی از وضعیت خرید با ردیابی درخواست کالا توسط هر کاربر، ایجاد بانک اطلاعاتی تأمین‌کنندگان مورد اطمینان و مشاهده سوابق تأمین‌کننده با گزارش، امکان ثبت استعلام و برگزاری کمیسیون، امکان مشاهده تاریخچه خریدها، ارتباط با نرم‌افزار بودجه و اعتبارات برای تأمین اعتبار هر خرید و خرید بر اساس بودجه طراحی شده است و به عملکرد بهینه واحد تدارکات کمک می‌کند.

معرفی نرم افزارهای لجستیک دیدگاه

نرم افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه»، امکان اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل گردش، موجودی و موقعیت کالا و وضعیت اموال و دارایی‌های ثابت را فراهم می‌کنند.

ویژگی‌های نرم افزار خرید و تدارکات دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار خرید و تدارکات دیدگاه

اپ انباردار دیدگاه همراه

با استفاده از برنامه موبایلی انباردار دیدگاه سازمان‌ها می‌توانند فرآیند انبارگردانی کالاهای خود را تسریع کنند. در برنامه موبایلی انباردار، کاربر می‌تواند با وارد کردن نام کالا و نام انبار موجودی کالا در آن انبار را به راحتی استعلام کند.

دانلود اپ موبایل

نرم افزار خرید و تدارکات چه مزیت‌هایی دارد؟

نرم افزار خرید و تدارکات «دیدگاه» با مکانیزه کردن فرآیند خرید کالا در سازمان‌ها به ابزاری کارآمد برای ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالاها و خدمات بدل شده است و با قابلیت ثبت اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تأمین اعتبار، مناقصات و … شفافیت را به ارمغان می‌آورد.

راهنمای جامع نرم افزار خرید و تدارکات

نرم افزار خرید و تدارکات جهت ثبت و ردیابی فرایند خرید سازمان به صورت خودکار بر اساس چارچوب آیین‌نامه معاملات خرید دولتی یا آیین‌نامه معاملات شرکت‌ها طراحی شده‌ است. این نرم افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تأمین اعتبار، مناقصات و … را دارا است.

سیستم خرید و تدارکات «دیدگاه» با مکانیزه کردن فرآیند خرید کالا در سازمان‌ها به ابزاری کارآمد برای ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالاها و خدمات بدل شده است و با قابلیت ثبت اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، تأمین اعتبار، مناقصات و … شفافیت را به ارمغان می‌آورد.

تهیه گزارش تاریخچه درخواست و خرید یک کالای خاص و امکان تهیه گزارش خریدهای انجام شده بر اساس تأمین‌کننده از مزایای سیستم خرید تدارکات حوزه لجستیک مجموعه نرم افزاری دیدگاه است. امكان تهيه گزارش‌های دلخواه به صورت پارامتريک Report Generator، امکان برنامه‌ریزی خرید و ثبت سفارش بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، امکان تعریف روال درخواست خرید و سفارش خرید به ازای نوع کالا و خدمت، امکان ثبت درخواست خرید کالا و مشاهده آرشیو درخواست‌های شخصی، امکان ثبت درخواست خرید خدمت و مشاهده آرشیو درخواست‌های شخصی و امکان مشاهده فهرست کامل درخواست خرید کالا و درخواست خرید خدمت از امکانات نرم افزار خرید و تدارکات است.

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر