نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) دیدگاه جهت مکانیزاسیون فرآیندهای تامین در شرکت روژین دارو، یکی از برندهای صنعت دارویی کشور استقرار یافت.

روژین دارو فعالیت خود را از سال ۲۰۰۹ میلادی با هدف جذب، توسعه و ارائه توانمندی‌های جدید در صنعت دارو آغاز کرد. این شرکت که خود را متعهد می‌داند دسترسی افراد نیازمند به درمان را با بهترین راه حل‌های درمانی، فراهم کند و محصولاتی با کیفیت بالا برای ارتقای سطح کیفیت زندگی در دسترس بیماران قرار دهد، در اواخر سال ۱۳۹۸ به جمع استفاده کنندگان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پیوست.
شرکت روژین دارو جهت مکانیزاسیون فرآیندهای تامین خود در حوزه پشتیبانی که از خرید گل‌های دارویی تا تامین ملزومات عمومی را شامل می‌شود، از نرم‌افزار BPMS دیدگاه استفاده کرده است. سطح گستردگی استفاده از نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار در این شرکت به نحوی است که تمام پرسنل قابلیت شروع فرآیندهای خود را داشته و پس از سپری شدن مراحل تایید توسط واحد بودجه شرکت بررسی و تامین اعتبار می‌شود. پیاده‌سازی قوانین کسب و کار در جهت کنترل صحت و خودکارسازی فرآیند از جمله نکات برجسته در این پروژه است.
شرکت روژین دارو در زمان انتخاب نرم‌افزار BPMS چند معیار اساسی داشت. که در ذیل به چند مورد آن اشاره می‌شود:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • قابلیت توسعه فرآیندهای کسب و کار توسط شرکت روژین دارو
  • قابلیت پوشش استثنائات فرآیندهای این شرکت
  • قابلیت یکپارچگی با تمام نرم‌افزارهای مورد استفاده در روژین دارو

نرم‌افزار BPMS دیدگاه با توجه به قابلیت پشتیبانی از توابع کتابخانه .Net در فعالیت کاربر(Script Task) و امکان ارتباط با سامانه‌های نرم‌افزاری دیگر که قابلیت ارائه Restful Web API را دارند، از طریق فعالیت سرویس (Service Task) می‌تواند ضمن پشتیبانی از استثنائات فرآیندهای کسب و کار متنوع، این امکان را برای استفاده‌کنندگانش به وجود آورد تا یکپارچکی کامل اطلاعات و فرآیندی را تجربه کنند.
از دیگر استفاده‌کنندگان نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) دیدگاه در صنعت دارو  می‌توان به هامر نوین دارو، شرکت کارخانجات داروپخش، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و شرکت الیت دارو اشاره کرد.

اشتراک گذاری :