نسخه پنجم نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با حضور کارشناس شرکت چارگون در فرهنگستان هنر، جایگزین نسخه قبلی و قابلیت‌های جدید آن به کاربران آموزش داده شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
مکاتبات 5 دیدگاه در فرهنگستان هنر
مکاتبات 5 دیدگاه در فرهنگستان هنر

به گزارش روابط عمومی چارگون، در جریان عملیاتی‌سازی نرم‌افزار، کاربران اداری فرهنگستان هنر پس از آشنایی با قابلیت‌های جدید مکاتبات 5 از رابط کاری زیبا، افزایش سهولت دسترسی به امکانات نرم‌افزار و سازگاری با مرورگرهای مختلف، ابراز رضایت کردند.
فرهنگستان هنر از سال 91 با خرید نرم‌افزار مکاتبات 4 در جمع بهره‌برداران دیدگاه بوده و 250 کاربر آن برای انجام امور داخلی و مکاتبات اداری خود از این نرم‌افزار  استفاده می‌کرد‌ه‌اند. با توسعه و عرضه نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه و آغاز موج مهاجرت سازمان‌های مشتری به نسل پنجم اتوماسیون اداری دیدگاه‌، ‌فرهنگستان هنر نیز این نسخه را جایگزین مکانیزاسیون قبلی کرده است.
نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکانات تعامل و گفت‌و‌گو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.
ویژگی‌های منحصر به فرد نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات مجموعه دیدگاه، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.
بنابراین گزارش،‌ تغییر نیازهای کاربران و تمرکز بر سرعت، دقت و سهولت دسترسی، مهمترین دلایلی بود که موجب شد تا نسل جدیدی از نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه روانه بازار شوند.
مهاجرت از نسل 4 به نسل 5 دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از 98 درصد سازمان‌های مشتری از نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه درحوزه اتوماسیون اداری آغاز شده‌است و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه سرایت کرد.

مکاتبات دیدگاه در فرهنگستان هنر
مکاتبات دیدگاه در فرهنگستان هنر

اشتراک گذاری :