پارک علم و فناوری استان مرکزی باهدف ساماندهی کارها و پروژه‌های تیم‌های اجرایی به نرم‌افزار کارها از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را انتخاب کرده است.

به گزارش روابط عمومی چارگون، امکان بحث و تبادل نظر درباره کارها و وظایف محوله به افراد، ارتباط یکپارچه با سیستم مکاتبات دیدگاه و مشاهده روند پیشرفت پروژه‌ها برای مدیران از مهمترین دلایل انتخاب این نرم‌افزار برای استقرار در پارک علم و فناوری استان مرکزی،‌ عنوان شده است.
نرم‌ افزار کارها، ابزار مدیریت کارهای معمول و پروژه‌ای در سازمان‌هاست که با هدف پیگیری آسان‌تر و شفاف‌تر کارها و آگاهی از میزان پیشرفت وظایف محول شده به افراد و بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده است. امکان یکپارچگی با نرم‌افزارهای جلسات و مکاتبات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بررسی و کنترل روند پیشرفت کارها از دیگر مزیت‌های شاخص این نرم‌افزار است.
یکپارچگی نسبی و سهولت پیگیری اموردر پروژه های اداری و پروژه‌های طراحی و تحقیق و توسعه محصولات جدید از جمله دلایلی است که سازمان‌های مشتری را برای نصب و استقرار نرم‌ افزار کارها، متقاعد می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امکانات شاخص
امکان تخصیص کارها در قالب پروژه و فرد به فرد
وجود بستری برای گفت‌وگوی اعضای تیم و ارسال مستندات مورد نیاز در زمان انجام کارها
آرشیو اطلاعات مربوط به تمامی فعالیت‌های اجرایی پروژه و قابل بازیابی در هر زمان دلخواه
گزارشات مدیریتی و تحلیلی برای شناسایی راندمان کاری و ظرفیت اعضای تیم و موانع پیشبرد فعالیت‌ها
پایش در لحظه وضعیت پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌ها
اولویت‌بندی انجام فعالیت‌های سازمانی
یکپارچگی با نرم‌افزارهای جلسات و مکاتبات

تشکیل تیم‌های کاری از طریق نرم‌افزار کارها به دلیل یکپارچگی با دیگر نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه به ‌سادگی براساس ساختار سازمانی انجام می‌شود. نرم‌افزار کارها سبک جدیدی از مدیریت فعالیت‌های سازمان ایجاد می‌کند و علاوه بر وارد کردن مفاهیم بنیادی مدیریت پروژه، امکان تعامل و ارتباط سازمانی بین تیم‌های کاری به سبک شبکه‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری :