نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با هدف ایجاد پویایی و سرعت در گردش نامه‌های داخلی به شرکت انرژی آفتاب سیوان عرضه شد .

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت انرژی آفتاب سیوان با عملیاتی سازی نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری در فهرست بهره برداران دیدگاه قرار گرفته است. نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه از اولین سیستم‌هایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است.
نرم‌افزار مکاتبات با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌دهد و موجب ارتقای بهره‌وری سازمان‌ها می‌شود. ضریب نفوذ ‌این نرم‌افزار در سازمان‌ها بالاست و کاربری آن مدیران ارشد مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی سازمان‌ها را در بر می‌گیرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری
پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهایSafari، Chrome،Firefox و IE
تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم Local Admin
جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
ایجاد رابط کاربری به دو زبان فارسی و انگلیسی

پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود. تجربه استقرار نرمافزار مکاتبات دیدگاه در بسیاری از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک با ایجاد تحول چشمگیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است. در سازمان‌های بهره‌بردار از طریق امکانات نرم‌افزار و مدل استقرار ویژه شرکت چارگون، تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی امکان‌پذیر می‌شوند. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است.
در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه، علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، امور مربوط به مدیریت زمان پرسنل، ‌مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد. در این مجموعه،‌ امکانات ارجاع کار و اطلاع از روند پیشرفت کارهای ارجاعی برای سطوح متفاوت مدیران میسر است.

اشتراک گذاری :