پرش به محتوای اصلی

نرم افزار آموزش دیدگاه

توانمندسازی و نگهداشت کارکنان از مفاهیم مهم مدیریت منابع انسانی است که «نرم افزار آموزش» مجموعه دیدگاه، ابزاری مفیدی در این راستا فراهم می‌کند. این نرم افزار امکان پیاده‌سازی مراحل مختلف فرایند‌ آموزش کارکنان شامل نیازسنجی، اجرا، ارزیابی و سنجش اثربخشی و نیز گزارش‌گیری از کلیه عملکرد‌های آموزشی در سازمان را داراست.

نرم افزارهای منابع انسانی دیدگاه چه تأثیری در سازمان‌ها دارد؟

با استفاده از «نرم افزار آموزش» راهکارهایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کلاس‌های آموزشی، ثبت‌ نتایج و گواهی‌نامه‌‌های صادره به سهولت قابل انجام است.

امکانات نرم افزار آموزش دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار آموزش دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه در پلتفرمهای مختلف

نرم افزار آموزش چه مزیت‌هایی دارد؟

از مزایای مهم نرم افزار آموزش دیدگاه قابلیت پیاده‌سازی انواع متدهای سنجش اثربخشی است که به دلیل طراحی داینامیک این نرم افزار در دسترس کارشناسان واحد آموزش سازمان‌های مشتری قرار می‌گیرد.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

نرم افزار آموزش، ابزاری جهت رسیدن به راهکارهایی مفید جهت پیاده‌سازی فرآیند‌های نیازسنجی، اجرا، ارزیابی، اثربخشی و گزارش‌گیری از کلیه عملکرد‌های آموزشی در سازمان است. با استفاده از این نرم افزار امکان مکانیزاسیون کامل فرآیند‌های آموزش در سازمان پوشش خواهد داد و با ارائه راهکارهایی امکان مکانیزه نمودن تخصیص نیازهای آموزشی پرسنل، برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب کلاس‌های آموزشی، ثبت نتایج و گواهینامه‌های صادر گردیده و ایجاد گردش برای درخواست‌ها و دریافت گزارشات آموزشی در سازمان، اجرای فرآیندهای ارزیابی و اثربخشی جهت کلیه پرسنل فراهم خواهد شد.

نرم افزار تخصصی آموزش دیدگاه از طریق یکپارچگی با سیستم‌های تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و آنلاین بودن ارتباط در تسریع مدیریت آموزش کارکنان نقش مهمی ایفا می‌کند. امکان تعریف و ذخیره کلیه اطلاعات پایه مربوط به انواع آموزش، امکان پیوست انواع فایل و مستندات به کلیه آرشیو‌های نرم افزار، امکان ارتباط با نرم افزار پرسنلی و مشاهده اطلاعات موجود در پرونده پرسنلی افراد، امکان پیاده‌سازی گردش کاری فرم‌های نیازسنجی و امکان پیاده‌سازی گردش کاری ثبت‌ نام پرسنل در کلاس تنها بخشی از امکانات نرم افزار آموزش دیدگاه است.

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر