پرش به محتوای اصلی

نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غياب به عنوان نرم افزار کنترل تردد کارکنان در سازمان استفاده می‌شود و با ثبت اطلاعات كاركرد پرسنل و تهيه گزارش‌های ساعات حضور و غياب كاركنان و ارسال خودکار این داده‌ها به نرم افزار حقوق و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان ایفا می‌کند. كاربرد نرم افزار تردد کارکنان، دريافت و كنترل اطلاعات كاركرد پرسنل سازمان و تهيه گزارش‌های متنوع در مورد ساعات حضور و غياب كاركنان سازمان با توجه به برنامه‌های كاری تعريف شده برای هر دسته از كاربران است.

نرم افزارهای منابع انسانی دیدگاه چه تأثیری در سازمان‌ها دارد؟

انعطاف‌پذیری و ساختار داینامیک سامانه حضور و غیاب دیدگاه اجازه ارتباط با انواع مختلف سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های كارت‌ساعت را فراهم می‌کند و سازمان‌های مشتری در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نیستند.

امکانات اتوماسیون حضور و غیاب دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص اتوماسیون حضور و غیاب دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه در پلتفرمهای مختلف

نرم افزار حضور و غیاب چه مزیت‌هایی دارد؟

قابلیت‌های دیگر نرم افزار دورکاری حضور و غیاب در پشتیبانی از شیفت‌های کاری متنوع و مختلف مانند شیفت‌های شناوری، شیفت‌های چرخشی بیمارستانی و شیفت‌های نگهبانی جالب توجه است. از ويژگی‌های مهم ديگر اين سيستم، امكان ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غيرمكانيزه است كه در صورت عدم استفاده سازمان از دستگاه‌های كنترل ورود و خروج، كاربرد دارد.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

كاربرد سيستم حضور و غياب، دريافت و كنترل اطلاعات كاركرد پرسنل سازمان و تهيه گزارش‌های متنوع در مورد ساعات حضور و غياب كاركنان سازمان با توجه به برنامه‌های كاری تعريف شده برای هر دسته از كاربران است. از فعاليت‌های مهم نرم افزار دورکاری حضور و غیاب، ارسال خودكار اطلاعات حضور و غياب جهت انجام محاسبات حقوق كاركنان به نرم افزار حقوق و دستمزد است. اين سيستم كه امكان ايجاد ارتباط با انواع دستگاه كارت‌ساعت را داراست، به سازمان امكان برنامه‌ريزی جهت ارتباط با اين دستگاه‌ها را ارائه می‌نمايد و بدين‌ترتيب، با استفاده از اين سيستم، اطلاعات خروجی هر نوع دستگاه كارت‌ساعت قابل دريافت و پردازش خواهد بود. از ويژگی‌های مهم ديگر نرم افزار مدیریت دورکاری، امكان ورود اطلاعات به‌صورت دستی و غيرمكانيزه است كه در صورت عدم استفاده سازمان از دستگاه‌های كنترل ورود و خروج، مورد كاربرد است.

برخی از ویژگی‌هایی که نرم افزار حقوق و دستمزد مدنظر شما باید داشته باشد تا قابلیت یکپارچگی با نرم افزار حضور و غیاب را به دست آورد، شامل موارد زیر است:

1- مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل: این ابزار باید قابلیت مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل را داشته باشد، شامل ایجاد و مدیریت پرونده کارمندی، محاسبه حقوق و دستمزد، محاسبه کسورات و بیمه‌ها و پورسانت‌های مختلف، پرداخت و چاپ فیش حقوقی و دستمزدی و گزارش‌گیری مربوط به آن.

2- محاسبه و پرداخت مالیات: نرم افزار حقوق و دستمزد باید قابلیت محاسبه و پرداخت مالیات برای پرسنل را داشته باشد، به عنوان مثال مالیات درآمد، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر ارث.

3- پشتیبانی از قوانین و مقررات: نرم افزار باید با قوانین و مقررات کشور شما سازگاری داشته باشد، به عنوان مثال قوانین مربوط به حقوق کارکنان، مالیات و بیمه‌ها.

4- گزارش‌گیری: سیستم حقوق و دستمزد باید قابلیت گزارش‌گیری داشته باشد تا کاربران بتوانند گزارش‌های مختلفی را برای مدیریت ایجاد کنند، مانند گزارش پرداختی‌ها، گزارش حقوق و دستمزد، گزارش کسورات و بیمه‌ها و غیره.

5- قابلیت هماهنگی با سیستم‌های دیگر: برای سازمان‌هایی که از سیستم‌های مدیریتی دیگری مانند CRM و ERP استفاده می‌کنند، نرم افزار حقوق و دستمزد باید قابلیت هماهنگی با این سیستم‌ها را داشته باشد.

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر