پرش به محتوای اصلی

نرم افزار حقوق و دستمزد

در انتهای فرآیند نظام جبران خدمات، محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و نیز تولید اسناد مربوط به پرداخت‌ها قرار می‌گیرد. نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع ‌انسانی مجموعه نرم افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به‌گونه‌ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز می‌تواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.

نرم افزار فیش حقوقی، وظيفه محاسبه حقوق و مزايای پرسنل و نيز توليد اسناد مربوط به پرداخت‌ها را به‌عهده دارد. اين نرم افزار ارتباط تنگاتنگی با سيستم پرسنلی داشته و كليه احكام صادره در اين سيستم، به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گيرد.

نرم افزارهای منابع انسانی دیدگاه چه تأثیری در سازمان‌ها دارد؟

تولید اتوماتیک سندهای پرداخت جهت تأمین اعتبار و صدور سند قطعی در نرم افزارهای مالی و حسابداری دیدگاه نیز این چرخه را کامل می‌کند.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار حقوق و دستمزد دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم‌افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حقوق و دستمزد پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه در پلتفرمهای مختلف

نرم افزار حقوق و دستمزد چه مزیت‌هایی دارد؟

قابلیت مدیریت یکپارچه فرآیند محاسبه حقوق در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد برای سازمان‌های پراکنده به ارتقای مدیریت منابع انسانی در این سازمان‌ها منجر می‌شود. مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد چارگون برای سازمان‌های مختلف بدون در نظر گرفتن ابعاد یا ساختار دولتی و خصوصی آنها قابل توجه و بااهمیت است. در ادامه به برخی از این مزیت‌ها اشاره می‌کنیم:

اتوماتیک کردن فرآیند پرداخت حقوق پرسنل

نرم افزار فیش حقوقی، با اتوماتیک کردن بخش‌های اصلی از فرایند محاسبه حقوق و مزایای پرسنل، پرداخت‌ حقوق را در واحدهای منابع انسانی و مالی تسهیل می‌کند. این سیستم ارتباط تنگاتنگی با سیستم پرسنلی داشته و كلیه احكام صادره در این سیستم، به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارتباط مکانیزه نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه موجب می‌شود اطلاعات حکمی کارکنان به طور اتوماتیک از سیستم پرسنلی دریافت شود و پس از محاسبه کارکرد با توجه به اطلاعات تردد ثبت شده در نرم افزار حضور و غیاب، محاسبات حقوق و مزایا در نرم افزار حقوق و دستمزد انجام شود.

بین سیستم حقوق و دستمزد و سایر نرم افزارهای حوزه منابع انسانی دیدگاه محصول شرکت چارگون ارتباط «در لحظه» طراحی شده است. این قابلیت بسیاری از فرایندهای تكراری، كنترل‌های زمان‌بر و در نتیجه اتلاف زمان، بین حوزه اداری و حوزه مالی سازمان را كاهش می‌دهد.

مزیت یکپارچگی نرم افزار حقوق و دستمزد با سیستم مالی حسابداری

طراحی این نرم افزار به‌گونه‌ای انجام شده که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان هم می‌تواند به اجرای فرآیندهای موردنظر خود اقدام کند.

اگر مجموعه‌ای که از نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد چارگون استفاده می‌کند، سیستم‌های حسابداری مالی دیدگاه را هم در اختیار داشته باشد، می‌تواند از مزیت یکپارچگی مجموعه نرم افزارهای چارگون بهره‌مند شود. این یعنی تولید اتوماتیک سندهای پرداخت جهت تأمین اعتبار و صدور سند قطعی در نرم افزارهای مالی و حسابداری دیدگاه انجام می‌شود. به این ترتیب سیستم، چرخه مالی پرداخت حقوق را به صورت اتوماتیک کامل می‌کند.

در مواردی که شرکت یا سازمان از سیستم‌های مالی دیدگاه استفاده نمی‌کند، امکان ایجاد پیش‌نویس سند براساس شابلن سیستم حسابداری مالی سازمان در نرم‌افزار دیده شده است.

نرم افزار حقوق و دستمزد چیست؟

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد، وظيفه محاسبه حقوق و مزايای پرسنل و نيز توليد اسناد مربوط به پرداخت‌ها را به‌عهده دارد. نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع ‌انسانی مجموعه نرم افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به‌گونه‌ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز می‌تواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد چه ویژگی‌هایی دارد؟

محاسبه حقوق و دستمزد، مدیریت مالیات و عوارض، مدیریت پرداخت‌ها، گزارش‌دهی و آمارگیری و قابلیت هماهنگی با سیستم‌های دیگر از جمله ویژگی‌های نرم افزار مدیریت حقوق و دستمزد است.

نرم افزار مدیریت حقوق و دستمزد چه امکاناتی دارد؟

کاهش عملیات تکراری، مشاهده آرشیو فیش‌های حقوقی شخصی، تعریف انواع بیمه و سنوات و بازنشستگی، مدیریت وام‌ها، محاسبه اقساط وام، امکان تعریف فرمول‌های محاسباتی حق مأموریت و... تنها برخی از امکانات خاص نرم افزار فیش حقوقی است.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد، وظيفه محاسبه حقوق و مزايای پرسنل و نيز توليد اسناد مربوط به پرداخت‌ها را به‌عهده دارد. نرم افزار فیش حقوقی ارتباط تنگاتنگی با سيستم پرسنلی داشته و كليه احكام صادره در اين سيستم، به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گيرد. ارتباط «در لحظه» بين نرم افزار حقوق و دستمزد و سایر نرم‌افزارهای حوزه سيستم منابع انسانی به‌گونه‌ای طرح گرديده است كه بسياری از عمليات تكراری، كنترل‌های زمان‌بر و در نتيجه اتلاف زمان، بين حوزه اداری و حوزه مالی سازمان‌ها كاهش می‌يابد.

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد یکی از ابزارهای کلیدی در مدیریت منابع انسانی یک سازمان هستند و به مدیران و کارکنان کمک می‌کنند تا مدیریت دقیق و کارآمدی برای حقوق و دستمزدها را انجام دهند. برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی نرم افزارهای حقوق و دستمزد عبارتند از:

  1. محاسبه حقوق و دستمزد: این قابلیت به مدیران امکان می‌دهد حقوق و دستمزدهای کارکنان را بر اساس سیاست‌ها، قوانین و مقررات سازمان محاسبه و پرداخت کنند. این قابلیت شامل محاسبه حقوق پایه، بیمه‌ها، مزایا، عیدی، پاداش‌ها و … است.
  2. مدیریت مالیات و عوارض: این ویژگی به مدیران امکان می‌دهد مالیات‌ها و عوارض مربوط به حقوق و دستمزدها را محاسبه و پرداخت کنند. همچنین این قابلیت به کارکنان امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به مالیات و عوارض خود را مشاهده کنند.
  3. مدیریت پرداخت‌ها: این قابلیت به مدیران امکان می‌دهد پرداخت‌های حقوق و دستمزد را بر اساس روزهای کارکرد، ساعت کارکرد، مرخصی‌ها و … مدیریت کنند. همچنین این قابلیت امکان پرداخت اضافه کار، کارکرد شب و تعطیلی و … را نیز فراهم می‌کند.
  4. گزارش‌دهی و آمارگیری: این ویژگی به مدیران امکان می‌دهد گزارش‌های جامع و دقیقی درباره حقوق و دستمزد کارکنان تهیه کنند. این گزارش‌ها می‌توانند شامل میزان پرداختی‌ها، گزارش حقوق و دستمزد، گزارش کسورات و بیمه‌ها و غیره.
  5. قابلیت هماهنگی با سیستم‌های دیگر: برای سازمان‌هایی که از سیستم‌های مدیریتی دیگری مانند CRM و ERP استفاده می‌کنند، نرم افزار فیش حقوقی باید قابلیت هماهنگی با این سیستم‌ها را داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر