پرش به محتوای اصلی

نرم افزار مهمانسرا

یکی از پایه‌های‌ اساسی نرم افزارهای مهمانسرا ثبت و مدیریت برنامه‌ریزی، در دسترس بودن شرایط استفاده از مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد با سازمان به منظور استفاده کارمندان با استفاده از ثبت و گردش درخواست‌ها و یا اطلاع‌رسانی از سمت واحد رفاهی به کارمندان است. بر همین اساس نرم افزار مهمانسرا از مجموعه نرم افزاری «دیدگاه»، امکان ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد با جزئیات کامل را فراهم نموده است.

نرم افزار مهمانسرا دیدگاه چه تأثیری در سازمان‌ها دارد؟

امکان برنامه‌ریزی و یا رزرو استفاده کارکنان از مهمانسراها و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها توسط پرسنل در نرم افزار مهمانسرا فراهم شده است.

امکانات نرم افزار مهمانسرا دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار مهمانسرا دیدگاه

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه

برای افزایش راحتی کاربران محترم و کاهش دغدغه آن‌ها بسیاری از عملیات منوی پیشخوان نرم افزار‌های تحت وب دیدگاه در حوزه منابع انسانی، در برنامه موبایلی پبشخوان همراه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشاهده و دریافت گزارش‌های حضور و غیاب شخصی و پرسنل زیرمجموعه از ویژگی‌های شاخص اپ موبایل پیشخوان است.

دانلود اپ موبایل

اپ موبایل پیشخوان دیدگاه همراه در پلتفرمهای مختلف

نرم افزار مهمانسرا چه مزیت‌هایی دارد؟

انتشار بخش‌نامه‌ها در سطح کاربران و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها توسط پرسنل، سهمیه‌بندی استفاده واحدها، امتیازدهی به درخواست‌های دریافت شده بر حسب پارامترهای متغییر برخی از امکانات و مزایای این نرم افزار است. امکان برنامه‌ریزی و یا رزرو استفاده کارکنان از مهمانسراها در تاریخ‌های مختلف را با انتشار بخش‌نامه‌ها در سطح کاربران و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها در بازه‌های مختلف توسط پرسنل را از دیگر مزیت‌های نرم افزار مهمانسرا است. امکاناتی از قبیل سهمیه‌بندی استفاده واحدها، امتیازدهی به درخواست‌های دریافت شده بر حسب پارامترهای متغییری از قبیل اولویت درخواست، زمان درخواست، تعداد همراهان، دفعات استفاده و غیره، به صورت دستی فراهم شده است.

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

یکی از پایه‌های‌ اساسی نرم افزارهای مهمانسرا ثبت و مدیریت برنامه‌ریزی، در دسترس بودن شرایط استفاده از مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد با سازمان به منظور استفاده کارمندان با استفاده از ثبت و گردش درخواست‌ها و یا اطلاع‌رسانی از سمت واحد رفاهی به کارمندان است.

بر همین اساس نرم افزار مهمانسرا از مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات مهمانسراها و یا هتل‌های طرف قرارداد با جزئیات کامل را فراهم نموده است بدین صورت که امکان برنامه‌ریزی و یا رزرو استفاده کارکنان از مهمانسراها در تاریخ‌های مختلف را با انتشار بخش‌نامه‌ها در سطح کاربران و مدیریت گردش ثبت و دریافت درخواست‌ها در بازه‌های مختلف توسط پرسنل را ایجاد نموده است. امکاناتی از قبیل سهمیه‌بندی استفاده واحدها، امتیازدهی به درخواست‌های دریافت شده بر حسب پارامترهای متغییری از قبیل اولویت درخواست، زمان درخواست، تعداد همراهان، دفعات استفاده و غیره، به صورت دستی فراهم شده است. همچنین امکان اطلاع‌رسانی به افراد مجاز یا تعیین رزرو و جایگزین نمودن افراد متقاضی، تعیین میزان جریمه انصراف در بازه‌های مختلف، صدور معرفی‌نامه، ثبت رسید بانکی پرداخت هزینه‌ها، کنترل گردش انصراف پرسنل جهت عدم استفاده از مهمانسرا و صدور معرفی‌نامه در اختیار پرسنل و کاربران این نرم افزار است.

امکان تعریف و تخصیص مدارک مورد نیاز مهمانسراها، امکان تعریف اماکن رفاهی به همراه ظرفیت آنها و تخصیص مکان‌های موردنظر به مهمانسراهای موجود، امکان تعریف امکانات موجود در مهمانسراها به همراه تعریف واحد سنجش این امکانات، امکان تعریف انواع حساب‌های بانکی جهت انجام عملیات واریز مبالغ پیش‌پرداخت، امکان تعریف انواع وضعیت درخواست‌‌ها، امکان تعریف مهمانسرا با توجه به امکانات موجود در مهمانسرا و مدارک موردنیاز جهت ثبت درخواست و حضور در مهمانسرا و امکان مشخص نمودن حداقل و حداکثر ظرفیت مهمانسراهای موجود و کنترل ظرفیت آنها از جمله امکاناتی است که نرم افزار مهمانسرا دیدگاه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر