پرش به محتوای اصلی

نرم افزار مکاتبات اداری دیدگاه

پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود و تجربه استقرار نرم افزار اتوماسیون اداری در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی با ایجاد تحول چشم‌گیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است.

نرم افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم افزاری دیدگاه از اولین نرم افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری، اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای دیدگاه به شمار می‌آید.

تازه‌های نرم افزار مکاتبات اداری چارگون

شرکت چارگون با طراحی و راه‌اندازی قابلیت مدیریت عملیات اتوماتیک مکاتبات اداری در سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه، گامی جدی برای تحقق اتوماسیون اداری هوشمند و بهره‌مندی از امکانات ماشین لرنینگ برداشته است.

امکانات نرم افزار اتوماسیون اداری

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه

اپ موبایل اتوماسیون اداری

در برنامه موبایلی مکاتبات اداری دیدگاه، تمامی اطلاعات یک نامه در دسته‌بندی‌های مرتبط نمایش داده می‌شود. طراحی صفحه نامه به گونه‌ایست که علی‌رغم وجود اطلاعات زیاد، خواندن نامه را در موبایل بسیار راحت می‌کند. کاربر می‌تواند در این اپ موبایلی، پیش‌نویس را به نامه داخلی، نامه ارسالی و نامه در انتظار تبدیل کند. تبدیل پیش‌نویس به سادگی و تنها با انتخاب اندیکاتور و امضا انجام می‌شود.

 

دانلود اپ موبایل

استقرار مکاتبات 5 دیدگاه

نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه چه مزیت‌هایی دارد؟

سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه، بر اساس بیست سال تجربه نصب و به‌کارگیری در سازمان‌های متنوع، امکانات کاملی برای پوشش دادن نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف فراهم می‌کند. طراحی مدرن و تطبیق آن با تکنولوژی روز امکان استفاده از نرم افزار مکاتبات را در مرورگرها و سیستم‌ عامل‌های متنوع فراهم می‌کند.

امکان تعریف امضای شخصی و تعریف الگوهای نامه با تفکیک‌های مورد نظر از مزیت‌های نرم افزار اتوماسیون اداری به شمار می‌رود. همچنین استفاده از یادآورها و نوتیفیکیشن‌ها در این نرم افزار امکان‌پذیر است.

  • امكان «تفويض اختيار» به‌ همراه آرشيو تفويض‌های سابق
  • استفاده از درخت پیگیری

 

 

با این مطلب بیشتر آشنا شویم

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مهم نرم افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد.

نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه، براساس 20 تجربه نصب و به‌کارگیری در سازمان‌های متنوع، امکانات کاملی برای پوشش دادن نیازهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف فراهم می‌کند. طراحی مدرن و تطبیق آن با تکنولوژی روز امکان استفاده از نرم افزار مکاتبات را در مرورگرها و سیستم‌‌عامل‌های متنوع فراهم می‌کند. پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌ها و شرکت‌ها را شامل می‌شود و تجربه استقرار سیستم اتوماسیون اداری در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی با ایجاد تحول چشم‌گیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه بوده است.

نرم افزار مکاتبات اداری از حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم افزاری دیدگاه از اولین نرم افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری، اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای دیدگاه به شمار می‌آید. پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و باز کردن چندین پنجره به صورت هم‌زمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است. قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مهم سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد.

امکان تعریف امضای شخصی و تعریف الگوهای نامه با تفکیک‌های مورد نظر از مزیت‌های نرم افزار مکاتبات به شمار می‌رود. همچنین استفاده از یادآورها و نوتیفیکیشن‌ها در این نرم افزار امکان‌پذیر است.

  • امكان «تفويض اختيار» به‌ همراه آرشيو تفويض‌های سابق
  • استفاده از درخت پیگیری

در تغییر نسل نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده از Bookmark فیلدهای نامه، در متن نامه‌ها
  • امکان Expand کردن لیست گروه کارمندی از پنجره اصلی نرم افزار و امکان قرار دادن شرح و یا حذف چندین گیرنده در لحظه
  • امكان گردش مستندات به‌صورت رونوشت مخفی با كنترل سطوح امنيتی
  • امکان دریافت فایل‌های متن نامه به‌صورت Tiff، جهت برقراری ارتباط با شبکه دولت
  • امکان کنترل و مدیریت پرینت نامه از طریق کلید Ctrl+p
  • امكان تعيین بازه زمانی هنگام تفويض اختيار
  • امکان جستجوی تمامی یادآوری‌ها بر اساس فیلدهای پر‌کاربرد
  • امکان مرتب‌سازی و گروه‌بندی و تعیین شروط برای تهیه گزارشات پویا
  • امکان اعمال تنظیمات امنیتی دیدگاه‌، شامل تعریف نوع پیچیدگی کلمه عبور و طول عمر کلمه عبور
  • امکان تنظیم امنیت دیدگاه از طریق تعریف تعداد و پیچیدگی‌ کاراکترها و صحت‌سنجی تصویری
  • امکان اعمال تنظیمات امنیت دیدگاه، شامل کنترل تعداد تلاش‌های ناموفق در ورود به دیدگاه
  • امکان برقراری ارتباط نامه و پیش‌نویس با کارهای تعریف شده در نرم افزار مدیریت کارها از طریق موجودیت‌های مرتبط
  • امکان ارتباط با سایر نرم افزار‌های مجموعه نرم افزاری دیدگاه
اطلاعات بیشتر اطلاعات کمتر