2 هزار کاربر از شرکت‌ خوشگوار با خرید نرم ‌افزار مکاتبات اداری از راهکار اتوماسیون اداری در فهرست بهره‌برداران دیدگاه قرار گرفتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت خوشگوار که با برند محصولاتی مانند کوکا کولا، فانتا، نوشاب و… در ایران شناخته شده است با خرید نرم افزارهای مختلف از راهکارهای اتوماسیون اداری، دامنه بهره‌برداری از محصولات دیدگاه را گسترده‌تر کرد.
نرم ‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه با امکان پیگیری و رعایت سلسله مراتب، رضایت کاربران به ویژه مدیران این مجموعه را به دنبال داشته است.
مدیران این شرکت در ادامه همکاری خود با چارگون، امکان تنظیم حساب ایمیل بر روی هر حساب کاربری و عملیاتی کردن اپلیکیشن مکاتبات از پلتفرم دیدگاه همراه با هدف ایجاد سهولت دسترسی به کارتابل‌های روزانه را نیز برگزیده‌اند.
نرم ‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه با تسهیل گردش مکتوبات اداری بین واحدهای مختلف، حذف کامل کاغذ (Paperless)  را در شرکت خوشگوار به همراه داشته است. قابلیت‌های متعدد این نرم‌افزار مانند پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از منوی اداری (Multi-Window) و قابلیت Drag and drop با استقبال کاربران این سیستم موجب روانی گردش مکاتبات اداری در ساختار سازمانی شرکت، شده است.
بنابر این گزارش، در فاز بعدی همکاری شرکت خوشگوار و چارگون، راه‌اندازی نرم‌افزارهای کارها و جلسات در دستور کار واحد استقرار اتوماسیون اداری، قرار گرفته است.
شرکت خوشگوار پیش از این با عملیاتی‌سازی سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه، در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفته بود. بر اساس این همکاری، 6 هزار نفر از پرسنل این مجموعه امور مرتبط با حوزه منابع انسانی و پرسنلی خود را با بکارگیری سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه در حوزه‌های مختلف به صورت مکانیزه انجام می‌دهند.
نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، بیمه مکمل، پرسنلی، پیشنهادات‌، تسهیلات رفاهی، تشکیلات سازمانی از جمله محصولات مستقر شده در شرکت خوشگوار هستند.
در ادامه استقرار نرم‌افزارهای منابع ‌انسانی دیدگاه، نرم‌افزارهای جذب و استخدام، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، مدیریت مزایا، وام و سیستم نظرسنجی نیز در این مجموعه عملیاتی شده‌اند.
شرکت چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی به تحلیل و طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی دیدگاه پرداخته‌ است. این سیستم‌ها به سازمان‌ها این امکان را می‌دهند که علاوه بر مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای منابع انسانی از اتلاف سرمایه‌های سازمانی، جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری :