پرش به محتوای اصلی

نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه، پاسخ چارگون به نیازها و انتظارات مشتری است

حضور چارگون در نمایشگاه تخصصی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

تنوع نقش‌ مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری، توسعه روز‌افزون تکنولوژی و از همه مهم‌تر افزایش سطح انتظارات کاربران، انگیزه‌بخش چارگون برای تغییرات زیرساختی در این مجموعه نرم‌افزاری بود.
شرکت چارگون در پروژه مهاجرت به نسل‌۵ دیدگاه و اجرای پروژه «زاگرس» بستری متفاوت، ‌پیشرو و کارآمد را ارائه کرده و همه مشتریانش را به کاربری از نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، دعوت می‌کند. با میلاد پاک‌نژاد- کارشناس ارشد مشاوره و فروش محصول چارگون درباره مزایای مهاجرت سازمان‌های مشتری به نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه و اهمیت آن،‌ گفت‌وگویی کرده‌ایم که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

از دلایل تغییر نسل دیدگاه بگویید؟
موضوع تغییر نسل، زمانی آغاز شد که نیازهایی از مشتریان دیدیم که مرتفع کردن آنها در نسل قبلی یعنی نسل 4 از لحاظ تکنولوژی امکان‌پذیر نبود؛ بنابراین به سمتی حرکت کردیم که از تکنولوژی HTML5 و CSS3 استفاده کنیم. ماحصل این تصمیم و تغییر مسیر، توسعه بستر دیدگاه5 بود تا بتوانیم نیازهای مشتریان را راحت‌تر پوشش دهیم. ویژگی مهمی دیدگاه5 Cross-browser و cross-platform ا‌ست که در نتیجه آن، استفاده از این نرم‌افزارها به هیچ مرورگر یا پلتفرم خاصی وابستگی ندارد. این ویژگی، نقش کلیدی، اثرگذار و تحول‌آفرین در سازمان‌های مشتری چارگون خواهد داشت.

مسیر توسعه‌ و تغییرات نرم‌افزارهای دیدگاه چگونه بوده است؟
نرم‌افزارهای چارگون، مسیری تکاملی و سخت را پشت سر گذاشته‌ است. در روند بلوغ دیدگاه موفق شدیم تقریبا مجموعه‌ای کامل از نرم‌افزارهای کاربردی در حوزه‌های اتوماسیون اداری، منابع‌انسانی، مالی و لجستیک و اخیرا نیز مدیریت فرآیندها و BPMS را به مشتریان عرضه کنیم،‌ که توسعه مداوم آن‌ها براساس نیازهای واقعی سازمان‌ها برای کاربران و سازمان‌های مشتری، قابل لمس بوده است.

دیدگاه5 چه ارزش افزوده‌هایی را به سازمان‌های مشتری می‌دهد که در دیدگاه4 امکان ارائه آنها وجود نداشت؟
در نسل 5 اتفاقات خیلی خوبی رخ می‌دهد،مثلا دست ما باز است که BPMS را گسترش دهیم تا به طور دقیق‌ و بهینه‌تری به مفهوم BPM برسیم و ارزش‌های آن را در سازمان‌های مشتری محقق کنیم. علاوه بر این، زمینه بهبود و توسعه سایر نرم‌افزارهای دیدگاه متناسب با نیازهای جدید کاربران فراهم شده است. امکانات و قابلیت‌های بی‌شمار دیگری نیز در دیدگاه 5 متمرکز شده که قطعا سازمان‌هایی که نسل4 دیدگاه را داشته باشند ارزش افزوده این تغییرات را احساس می‌کنند.

مهمترین مشکل کاربران دیدگاه 4 که در دیدگاه5 به طورکامل رفع شده، چیست؟
مهم‌ترین مشکل بحث وابستگی به مرورگر IE بود. مشکل دیگر این بود که کاربر نمی‌توانست همزمان چند صفحه را در دیدگاه باز کند. رفع این مشکل به‌ ویژه قابلیت باز کردن هم‌زمان صفحه‌های متعدد و جابجایی در نامه‌ها از نکاتی است که عمده‌ی مشتریان از آن استقبال کرده‌اند؛ ضمن اینکه استفاده از تکنولوژی جدید، دیدگاه 5 را سبک‌تر کرده و موجب افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری دیدگاه شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آیا عملیاتی هست که پوشش آن در دیدگاه4 ممکن نبود؛ اما الان در دیدگاه5 ممکن شده است؟
خیر. جنس فرآیند‌ها یکی است؛ اما قطعا بعضی از آنها برای کاربران تسهیل شده‌اند. برای مثال در بخش ارجاع دیدگاه موضوعی مثل recently که شامل آخرین مراودات کاربر است را نداشتیم؛ اما الان این قابلیت وجود دارد. سیاست اصلی ما این است که هر آنچه در دیدگاه4 وجود داشت در دیدگاه5 نیز وجود داشته باشد.

چرا کسی که دیدگاه4 را دارد با توجه به یکی بودن جنس فرآیندها باید دیدگاه5 را بخرد؟
بحث تغییر رویکرد و بهره‌مندی از تکنولوژی روز، مطرح است. به عنوان مثال موبایل قبلا برای تماس تلفنی استفاده می‌شد؛ اما الان قابلیت‌های جدیدی دارد یا سیستم عامل ویندوز که در هر نسل، تغییرات عمده‌ای انجام می‌دهد و تجربه متفاوتی به کاربرانش عرضه می‌کند. این روند توسعه‌ای در سطح کاربری و رویکردی در کل نرم‌افزارهای دنیا مسبوق به سابقه است.

استقبال سازمان‌های مشتری از نسل5 چگونه است؟
خوشبختانه استقبال خوب بوده است و سازمان‌های مشتری به درک اهمیت حرکت و توسعه همزمان با تکنولوژی‌ها ی روز پی برده‌اند. از آنجا که حفظ رضایتمندی مشتری و کاربردپذیری هرچه بیشتر نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری از اهداف اصلی چارگون است، تعامل چارگون و مشتریان درباره بهره‌برداری از نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه، بسیار قابل قبول بوده است.

پیشنهادتان به سازمان‌های کاربر دیدگاه چیست؟
ایجاد تغییر و حرکت در لبه تکنولوژی نیاز زندگی و تعاملات امروز است. ما در چارگون تلاش می‌کنیم تا گام به گام مشتریان خود را دعوت به تغییر نسل خواهیم کرد؛ چراکه ارزش افزوده کاربری از آن سبب تغییر رویکرد و تعاملات سازمانی‌ ایشان و افزایش بهره‌وری خواهد شد و مجموعه این دوستان را چابک‌تر خواهد کرد.
البته گاهی هم مقاومت‌های سازمانی در برابر تغییر دیده می‌شود که معتقدم که پس از استقرار دیدگاه 5، بسیاری ازاین مقاومت ها مرتفع می‌شوند. به هر حال امر مسلم این است که مهاجرت سازمان‌های کاربر دیدگاه به نسل 5 جدی است و آگاهی از مزیت‌های این تغییر نسل، اتخاذ این تصمیم را آسان‌تر می‌کند. ما در چارگون آمادگی داریم تا به هر سئوال و یا اظهار نظری از سوی سازمان‌های مشتری درباره دیدگاه5، شفاف و کامل پاسخ دهیم.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.