شرکت آرام عمران اریکه با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی همکاری خود با چارگون را گسترده کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید ربطی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: این شرکت قصد دارد با افزودن نرم افزارهای حضور و غیاب و پرسنلی مجموعه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، ساختار اداری خود را مکانیزه و اثر بخشی آن را ارتقا دهد.
وی اضافه کرد: رسالت مدیریت منابع انسانی، کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید در جهت نیل به راهبردهای سازمان است. چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی، به تحلیل و طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی پرداخته‌است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: نرم‌افزار «پرسنلی» دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها طراحی شده است.
به گفته وی، این سیستم، با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
ربطی تاکید کرد: سیستم «حقوق و دستمزد» نیز وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «منابع انسانی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباطی یکپارچه با نرم‌افزار «پرسنلی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی و احکام پرسنل دارد و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از نرم‌افزار «حضور و غیاب» دریافت می‌کند.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :