مدیران منابع انسانی و اجرایی سازمان‌های مشتری چارگون در کارگاه آموزشی «هوش تجاری یا BI» هفتمین گردهمایی سالانه چارگون حضور خواهند یافت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
برگزاری کارگاه آموزشی «هوش تجاری یا BI» در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون
برگزاری کارگاه آموزشی «هوش تجاری یا BI» در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون

نوشین محمدی – مدیر راهکار منابع انسانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اعلام این خبر افزود: هوش تجاری یا تحلیل داده‌های موجود در نرم‌افزارهای سازمانی برای اتخاذ یک تصمیم کلان و مدیریتی، ‌رفته‌رفته جای خود را در فرآیندهای مدیریتی باز کرده است و به نیازی جدی در سازمان‌ها بدل شده است.
وی ادامه داد: چارگون تلاش می‌کند تا در حوزه هوش تجاری نیز پیشرو باشد به همین دلیل با حرکت به سمت این حوزه و ارائه محصولات و راهکارهای متناسب، برآورده کردن این نیاز را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده است.
محمدی، تلاش برای توسعه دانش و فناوری هوش تجاری را هدف اصلی چارگون از برگزاری این کارگاه آموزشی دانست و افزود: با توجه به نیازی که در سازمان‌های مشتری به ویژه سازمان‌های بزرگ با اطلاعات حجیم و وسیع به وجود آمده ‌درنظر داریم تا فارغ از ابزارهای نرم‌افزاری و صرفا از نگاه علمی به شناخت این مفهوم در کشورمان کمک کنیم.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: سازمان‌های بزرگ و شرکت‌ها از هوش تجاری برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کشف فرصت‌های تجاری جدید استفاده می‌کنند؛ بنابراین هوش تجاری، چیزی فراتر از جمع‌آوری گزارشات و ابزارها برای بکارگیری هوشمندانه‌ سیستم‌های تجاری است.
وی با اشاره به اینکه آقای دکتر مقصودی از متخصصان برجسته هوش تجاری در کشور،مدرس این کارگاه آموزشی خواهدبود، گفت: مدیران منابع انسانی، مدیران مالی و مدیران ارشد اجرایی سازمان‌ها مخاطب این کارگاه هستند که با حضور در این کارگاه، ضمن آشنایی با مفاهیم حوزه هوش تجاری بصورت علمی، دید وسیع و ایده‌های کاربردی برای پیاده‌سازی آن در سازمان خود را به دست خواهند آورد.
گفتنی است کارگاه آموزشی هوش تجاری « BI » دوم دیماه همزمان با هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :