پرش به محتوای اصلی

شاهین طبری، به عنوان عضو هیات مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران انتخاب شد.

مجمع عمومی عادی سازمان نصر تهران و چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره روز پنج شنبه ۱۷مهرماه با حضور پرشور اعضای سازمان برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، دراین مراسم که از صبح روز پنج شنبه ۱۷مهرماه ۹۳ در مرکز همایش های بین‌المللی رایزن واقع در نیاوران برگزار شد، بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای سازمان در شاخه‌های مختلف فناوری اطلاعات پس از حضور در مجمع و شرکت در برنامه‌های آن، به پای صندوق‌های رای رفتند تا هیات مدیره سازمان را به مدت سه سال انتخاب کنند.
در چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان، ۲۹ نفر در شاخه شرکت‌ها، ۴ نفردر شاخه فروشگاه‌ها، ۶ نفردر شاخه مشاوران و ۳ نفر در شاخه بازرس نامزد شدند که درنهایت ۲۰ کاندیدا، با کسب حداکثر آرا موفق شدند سکان هدایت چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نصر تهران را بر عهده بگیرند.
از شاخه شرکت‌ها، ۱۵ نفر از نامزدها شامل ناصرعلی سعادت، آزاد معروفی، سید مجید صدری، باقر بحری تبریزی فرد، علیرضا پورنقش بند، حسین غروی رام، بهناز آریا، شاهین اکبریان طبری، علی توسلی، محمدرضا کریمی بدرآبادی، شهاب جوانمردی، سید علی آذرکار، علیرضا محمودیان، حجت‌اله مسعودی، فریبا مهدیون به عنوان اعضای اصلی و حمید بابادی نیا، مهرداد سیجانی و اصغر رضانژاد به عنوان سه نفر عضو علی‌البدل به هیات مدیره سازمان راه یافتند.
از شاخه فروشگاه‌ها، حسن بیگی، پژمان زند نامدارو رضا سمیع زاده به عنوان اعضای اصلی و بابک صالحی به عنوان عضو علی‌البدل وارد هیات مدیره سازمان نصر تهران شدند.
از شاخه مشاوران ، آیدین عدالت ، علی عباس‌نژاد، به عنوان اعضای اصلی و آرمین قادری به عنوان عضو علی‌البدل موفق شدند به هیات مدیره سازمان راه پیدا کنند.
از شاخه بازرسان نیز محمد ثروتی به عنوان بازرس اصلی و جواد برادران حق به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.
در این دوره از انتخابات که براساس دستورالعملی مشخصی و با حضور مستقیم اعضای هیات نظارت برانتخابات برگزار شد، نامزدها از ائتلاف‌های مختلف و کاندیداهای مستقل توانستند درفضایی سالم و صنفی با یکدیگر به رقابت بپردازند.
هیات نظارت این دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نصر تهران، متشکل از پرویز شهپر بازرس سازمان، محمدرضا حدادی نماینده هیات مدیره، نظام‌الدین خوارزمی نماینده شورای مرکزی, رضا کرمی و رضا حیدری به عنوان نمایندگان نامزدهای انتخاباتی بودند که بر تمامی فعالیت‌های مربوط به انتخابات اعم از ثبت‌نام کاندیداها، احراز صلاحیت کاندیداها، عملکرد ستاد اجرایی انتخابات، چاپ و بسته‌بندی برگه‌های رای، استقرار و سازماندهی محل برگزاری انتخابات، نحوه برگزاری انتخابات، انجام صحیح ضوابط و سایر موارد ذکر شده در دستورالعمل انتخابات تا کنترل شمار آرا، نظارت مستقیم داشتند.
حضور متنوع و بی‌شمار اعضای سازمان، از جمله تعداد قابل توجهی از چهره‌های قدیمی و سرشناس صنف و چهره‌های نوظهور در حوزه‌های مختلف نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه، امنیت، فضای مجازی و تجارت الکترونیکی، برگزاری این رویداد مهم صنفی را پرشورتر کرده بود.

مطالب مرتبط

چارگون و نمایشگاه الکامپ
چارگون و نمایشگاه الکامپ

بدون شک الکامپ بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات در سطح کشور است که هر ساله برگزار می‌شود. اما با نگاهی به ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.