کارشناس پشتیبانی گروه صنایع غذایی شیرین عسل، نرم‌افزار پایشگر را ابتکاری نوین و کمک‌کننده از سوی چارگون دانست و گفت: این نرم‌افزار با قابلیت یادآوری و هشدار، کارکرد موثری در نگهداری سیستم‌ها و امنیت آنها دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

banner payeshgar V04

مهندس فرزانه جوکار در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: حدود 500 کاربر در گروه صنایع غذایی شیرین عسل از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه استفاده می‌کنند که تامین فضای مناسب و امن نگه‌داشتن سیستم‌ها، امری مهم برای کارکرد قابل قبول آنها به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: خوشبختانه با نصب نرم‌افزار پایشگر شرکت چارگون از حدود دوماه پیش تاکنون با بهره‌گیری ازقابلیت هشداردهندگی این نرم‌افزار از طریق ارسال ایمیل و یا پیامک، توانسته‌ایم از وقوع اختلالات احتمالی در سیستم‌های خود به راحتی مطلع شویم و از آنها جلوگیری کنیم.
کارشناس پشتیبانی گروه صنایع غذایی شیرین عسل با بیان اینکه اهمیت نگهداری اطلاعات و فضای لازم برای حفط آنها در هر سازمانی حرف اول را می‌زند تاکید کرد: ارسال ایمیل و یا پیامک از طریق نرم‌افزار پایشگر در صورت نبود حجم کافی برای ورود اطلاعات جدید، مهمترین ابزار مدیریتی است که این محصول در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا به موقع اقدامات لازم را انجام دهند.
جوکار اضافه کرد: قابلیت‌های مختلف نرم‌افزار پایشگر قطعا جای توسعه و پیشرفت بسیاری دارد که امیدوارم در آینده، شاهد این رشد و توسعه باشیم.

اشتراک گذاری :