پرش به محتوای اصلی

موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در جمع مشتریان چارگون

موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، به عنوان مرکزی که در حوزه پژوهش فعال است از سال 1389 به مجموع مشتریان شرکت چارگون در حوزه اتوماسیون اداری پیوست و طی سال جاری نیز به استفاده‌کنندگان از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه منابع انسانی اضافه شد. بهره‌مندی این شرکت از نرم‌افزارهای پرسنلی و حضوروغیاب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، با توجه به نیازی که موسسه به مکانیزه کردن حضوروغیاب داشت و از طرفی تحت وب و یکپارچه بودن این مجموعه نرم‌افزاری به عنوان دلیل اصلی انتخاب شرکت چارگون در دستور کار قرار گرفت و مراحل عقد قرارداد با موفقیت به پایان رسید.

سابقه برنامه‌ریزی توسعه در ایران به سال 1327 برمی‌گردد که اولین برنامه توسعه کشور به‌وسیله متخصصان خارجی تنظیم شد و سازماندهی برای برنامه‌ریزی نیز در سال 1328 طراحی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

در بخش آموزش عالی در سال 1346، وزارت علوم و آموزش عالی تأسیس شد و نیز موسسه تحقیقات و برنامه‌ریزی علمی و آموزشی به عنوان سازمانی مستقل در جهت همکاری و همفکری با وزارت علوم و آموزش عالی در سال 1348 پس از طی مراحل قانونی به وجود آمد و در سال 1360 منحل شدند.

بدین ترتیب با انحلال موسسه تحقیقات متأسفانه نیروی انسانی باتجربه آن‌هم در سطح دانشگاه‌ها و وزارت کشور پراکنده شدند. در جریان طراحی برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تدوین برنامه بخش آموزش عالی و تحقیقات، کمبود مطالعات و تحقیقات و اطلاعات مستند علمی و نیروی انسانی متخصص، باتجربه، کاردان و آشنا به امر برنامه‌ریزی توسعه در آموزش عالی احساس شد که پس از بررسی‌های کارشناسی توسط متخصصان اقتصاد، برنامه‌ریزی و مدیریت، روانشناسی و علوم اجتماعی از دانشگاه‌های تهران، تربیت‌معلم تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد، طی 35 جلسه 6 ساعته مسائل و مشکلات آموزش عالی بررسی شد و به‌منظور چگونگی امر نهادی کردن پژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش عالی با استفاده از تجربیات گذشته پیشنهاد شد موسسه‌ای با نام موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی تأسیس شد. در این زمینه، اساسنامه موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی در تاریخ 1369/12/25 توسط شورای گسترش آموزش عالی به تصویب رسید.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در جشنواره دو روزه فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب
حضور شرکت چارگون در جشنواره دو روزه فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب

دومين جشنواره فنآوري اطلاعات صنعت آب و فاضلاب، با حضور ثمره هاشمي مديرعامل شركت مهندسي آب وفاضلاب و بسیاری از ... ادامه مطلب »

نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت
نرم‌افزار اموال مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی قرار گرفت

نرم‌افزار اموال از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مورد تایید اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی ... ادامه مطلب »

فکس
فکس

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی ... ادامه مطلب »

تشکیلات سازمانی
تشکیلات سازمانی

سیستم تشکیلات سازمانی به عنوان بخشی از سیستم جامع حوزه منابع انسانی است که مدیریت واحدها، پست‌ها و مشاغل سازمان ... ادامه مطلب »

سیستم جامع رفاه

از آنجا که ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب می‌شود، مدیریت تسهیلات ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.