پرش به محتوای اصلی

پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه ابزار مناسب ارائه خدمات غیرحضوری به مردم است

پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آبفای زنجان تاکید کرد: پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه زمینه راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک و ارائه خدمات استاندارد به مردم را فراهم کرده است.

پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در آبفای زنجان
پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در آبفای زنجان

مهندس جمال براتی تاکید کرد: با توجه به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی تمام خدمات قابل ارائه به مردم در چهارچوب استاندارد مشخص شده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طریق پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، قابلیت عرضه عمومی دارد.
وی با اشاره به بهر‌ه‌برداری نرم‌افزارهای یکپارچه دیدگاه در راهکارهای مالی، لجستیک، منابع انسانی و اتوماسیون اداری در شرکت آبفای زنجان تاکید کرد: نرم‌افزارهای دیدگاه، کارآمد‌ترین و کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزاری در حوزه سازمانی‌ست که یکپارچگی نرم‌‌افزارهای آن، مزیتی قابل توجه برای مشتریان چارگون است.
وی با اشاره به پوشش مکانیزه بسیاری از فرآیندهای جاری در آبفای زنجان گفت: تلاش کرد‌ه‌ایم تا همه فرآیندهای موجود را با نرم‌افزارهای دیدگاه پوشش بدهیم؛به همین دلیل یکی از شرکت‌هایی هستیم که بیشترین نرم‌افزارها را از چارگون خریداری کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: استقرار نرم‌افزارهای مختلف و پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه ما را به میز خدمت الکترونیک و دستیابی به جایگاه ویژه در حوزه دولت الکترونیک نزدیک کرده است و در این زمینه، موفق بوده‌ایم.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آبفای زنجان از توسعه همکاری با چارگون با بهره‌برداری از محصولات دیدگاه همراه خبر داد و افزود: معتقدیم زیرساخت‌های دیدگاه همراه در راستای دور کاری همکاران کمک زیادی به مجموعه می‌کند.
براتی ادامه داد: با توجه به توسعه روز‌افزون ابزارهای کاربردی در گوشی‌های همراه، آبفای زنجان برنامه‌های زیادی در حوزه اتوماسیون اداری ،GIS، خدمات مشترکین و …تدارک دیده است که دیدگاه همراه می‌تواند آنها را محقق کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

تجربه بهره‌برداری از پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آبفای زنجان یادآور شد: بکارگیری نرم‌افزارهای دیدگاه علاوه بر بهبود فرایندها باعث حذف کاغذ در ساختار اداری شده و مدیریت سبز در سازمان شده و از نظر صرفه‌جویی هزینه‌ای هم دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای داشته است.
به گفته وی در حاضر فرآیندهای حوزه منابع انسانی از ثبت ورود و خروج پرسنل، ثبت و درخواست ماموریت‌ها، همچنین درخواست و خرید کالا، تدارک آموزش پرسنل،تشکیلات سازمانی، رفاه و درمان و وام در آبفای زنجان مکانیزه شده‌اند.
مهندس براتی تاکید کرد: تمام نرم افزارهایی که به حوزه منابع انسانی ارتباط دارند را در ساختار شرکت مستقر کرده‌ایم تا پاسخگوی نیازهای پرسنل در شرایط و موقعیت‌های مختلف مانند دورکاری باشند.
وی افزود: با استفاده از سیستم تشکیلات سازمانی توانسته‌ایم به منابع انسانی شرکت را سر و سامان بدهیم و اطمینان داشته باشیم که همه کارکنان به حقوق خودشان می‌رسند.
به گفته وی، تجهیز ساختاری شرکت آبفای زنجان به نرم‌افزارهای مختلف ذیذگاه افزایش کیفیت خدمات رسانی به پرسنل و مردم را به دنبال داشته است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.