پرش به محتوای اصلی

نرم افزار میز خدمت دیدگاه

مرحله دریافت نامه از ارباب رجوع هنوز در بسیاری سازمان‌ها به روش‌های سنتی و به صورت دریافت نسخه کاغذی نامه انجام می‌شود و هزینه‌های زیادی در مراحل ارسال، دسته‌بندی و ثبت نامه‌ها در نرم افزار مکاتبات به واحدهای دبیرخانه‌ای تحمیل می‌کند.

همه سازمان‌ها و شرکت‌هایی که درخواست‌های ارباب رجوع را در قالب نامه دریافت می‌کنند و با ثبت آن در دبیرخانه، نامه را در نرم افزار مکاتبات اداری مجموعه دیدگاه به گردش می‌اندازند، می‌توانند از نرم افزار میز خدمت برای مکانیزه کردن عملیات دریافت و ثبت نامه استفاده کنند.

کاربرد نرم افزار میز خدمت دیدگاه

نرم افزار میز خدمت دیدگاه امکان پیاده‌سازی درگاه ورودی سامانه پیشخوان ارباب‌رجوع در وب‌سایت سازمان را فراهم و دریافت نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند را امکان‌پذیر می‌کند.

امکانات نرم افزار میز خدمت دیدگاه

درخواست دمو

نکات شاخص نرم افزار میز خدمت دیدگاه

اپ موبایل مکاتبات اداری دیدگاه

در برنامه موبایلی مکاتبات اداری دیدگاه، تمامی اطلاعات یک نامه در دسته‌بندی های مرتبط نمایش داده می‌شود. طراحی صفحه نامه به گونه‌ایست که علی‌رغم وجود اطلاعات زیاد، خواندن نامه را در موبایل بسیار راحت می‌کند. کاربر می‌تواند در این اپ موبایلی، پیش‌نویس را به نامه داخلی، نامه ارسالی و نامه در انتظار تبدیل کند. تبدیل پیش‌نویس به سادگی و تنها با انتخاب اندیکاتور و امضا انجام می‌شود.

دانلود اپ موبایل

استقرار مکاتبات 5 دیدگاه

نرم افزار میز خدمت دیدگاه چه مزیت‌هایی دارد؟

نرم افزار میز خدمت دیدگاه با پیاده‌سازی در وب‌گاه سازمان‌های مشتری امکان ورود به این سیستم را از طریق شماره همراه برای مراجعین فراهم می‌کند. آنها می‌توانند از این طریق، علاوه بر ثبت درخواست‌ها از وضعیت نامه‌های ارسالی نیز آگاه شوند.

با قابلیت پیاده‌سازی این سامانه در وب‌سایت سازمان بهره‌بردار و همچنین دریافت فایل نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند، ارباب رجوع می‌تواند ثبت نامه به واحد مربوطه را به آسانی انجام دهد. او همچنین با دریافت پیامک ثبت نامه از انجام درست عملیات خود، مطمئن خواهد شد.