کارشناسان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در ساختمان مرکزی چارگون از پیگیری و همراهی دفتر مسئولین حساب برای رفع مشکلات این دفتر در بکارگیری موثر نرم‌افزارهای دیدگاه، تقدیر کردند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این دیدار که با حضور سرپرست گروه مسئولین حساب، مدیر راهکار مالی و سرپرست واحد استقرار این واحد و همچنین سرپرست استقرار لجستیک برگزار شد، سید ابوالحسن نظام‌دوست- رییس اداره توسعه سیستم‌های سازمانی و آقایان قنبری و علیمردانی از کارشناسان این دفتر نسبت به اقدامات پیگیرانه مسئولین حساب چارگون برای بازنگری و ممیزی چگونگی کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه و بهبود بهره‌وری آنها در این مجموعه، تشکر کردند.
صفیه رحمانی- مسئول حساب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درباره این دیدار، گفت: اواخر اردیبهشت‌ماه پس از بررسی وضعیت چگونگی کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه در این دفتر با مشکلات و کاربری غیرمطلوب برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه مواجه شدیم و پس از بحث و تبادل نظر با مدیران و رابطین دفتر تبلیغات اسلامی درباره چگونگی ارتقا و بهبود سطح کارآیی نرم‌افزارها برنامه‌ای کوتاه مدت، طرح‌ریزی کردیم.
وی ادامه داد: در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حدود 20 نرم‌افزار از 4 راهکار اصلی دیدگاه نصب و راه‌اندازی شده‌اند که ما نسبت به بهبود وضعیت آنها و ارائه خدمات پشیتبانی مناسب به مدیران این مجموعه اطمینان داده بودیم و آنها را مطمئن کرده بودیم که با وجود مدیر حساب اختصاصی در دفتر ‌کلیه مسائل، ‌موانع و مشکلات سیستم‌ها را برطرف خواهیم کرد.
رحمانی یادآورشد: خوشبتانه در کمتر از 4 ماه با همکاری همه کارشناسان مرتبط، توانستیم اثربخشی سیستم‌های منابع انسانی، لجستیک و مالی دیدگاه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را به بالاترین سطح برسانیم. در واقع حضور آقای نظام‌دوست و کارشناسانشان در شرکت برای ارائه گزارشی از اثربخشی بهبود فرآیندها در بهره‌وری سازمانی، توسعه همکاری‌ها و ادامه روند بهبود سایر سیستم‌های مستقر در این مجموعه بود.

اشتراک گذاری :