پرش به محتوای اصلی

آمادگی چارگون برای ارائه وب سرویس‌های سپاد به دستگاه‌های دولتی

وب سرویس‌های سپاد

مدیر محصول شرکت چارگون از آمادگی این شرکت برای ارائه وب سرویس‌های سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت (سپاد) به دستگاه‌های دولتی خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آمادگی چارگون برای ارائه وب سرویس‌های سپاد به دستگاه‌های دولتی
به گزارش روابط عمومی چارگون، شهباز توکلی، مدیرمحصول شرکت چارگون با اعلام این خبر گفت: همکاران چارگون در واحد اتوماسیون اداری درمدت زمانی محدود توانستند پیاده‌سازی سامانه وب سرویس‌های دولتی را به نتیجه برسانند.
وی ادامه داد: نهاد ریاست جمهوری سامانه‌ای را به نام سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت (سپاد) با هدف پایش و رصد پی نوشت‌ها و دستورهای رییس جمهور به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین تسهیل تعاملات بین دستگاهی طراحی کرده است.
ایشان کار دیگر این سامانه را ارسال پیام برای اشخاص در سازمان مقصد و پیگیری مکاتبات ارسالی به آن سازمان دانست و افزود: بستر شبکه‌ای که قرار است این اتفاق بر روی آن بیفتد، بستر شبکه دولت است و سازمان‌های دولتی باید بتوانند وب سرویس‌های مرتبط را به نحوی راه‌اندازی نمایند که از طریق این شبکه قابل دسترسی باشد.
از طریق وب‌سرویس‌هایی که برای این منظور پیاده‌سازی گردیدند سامانه سپاد می‌تواند برای مکتوب مورد پیگیری درخت پیگیری (ارجاعات داخلی سازمان مقصد) مکتوب را دریافت نماید.
وی اضافه کرد: در سامانه سپاد ارجاعات انجام شده بر روی نامه‌ها همراه با تاریخ و ساعت و نام و سمت افراد دریافت کننده ارجاع قابل مشاهده است‌. هریک از افرادی که نامه برای آن‌ها ارسال یا ارجاع شده با یک شناسه مشخص شناسایی می‌شوند و از طریق‌‌ همان شناسه، سامانه سپاد می‌تواند پیام مورد نظر خود را برای فرد مورد نظر ارسال کند‌.
او با بیان اینکه چارگون باید در نرم‌افزار اتوماسیون اداری خود سریعاً امکانات مورد نظر را پیاده‌سازی می‌کرد گفت: اولین اقدام ما و شرکت‌های نرم افزاری فعال در زمینه اتوماسیون اداری دیگر، برگزاری یکسری جلسات در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بود که طی آن تلاش کردیم تا این مباحث را شفاف‌تر وعملیاتی‌تر کنیم‌.
مدیر محصول چارگون تاکید کرد: مرحله دوم این پروژه، پیاده سازی نرم افزارهای جدید بر روی ویرایشی از اتوماسیون اداری خود بود که سازمان‌های طرف قرارداد را ناگزیر از بروزرسانی ننماید. به این منظور پروژه ویژه‌ای تعریف شد و همکاران چارگون در واحد اتوماسیون اداری در مدت زمانی محدود توانستند پیاده سازی سامانه وب سرویس‌های دولتی را به نتیجه برسانند.
به گفته وی، پیاده‌سازی این سیستم نیازمند تغییرات دیتابیسی، و ایجاد زیرساخت مورد نیاز بود که در مجموع پروژه بزرگی را رقم زد ولی اکنون آماده هستیم تا این محصول را به سازمان‌های دولتی ارائه کنیم.
توکلی یادآور شد: تنها پیش نیاز ما برای ارائه این خدمت استفاده کارفرما از ویرایش تابستان 93 مجموعه دیدگاه است. هرچند در حال حاضر سهم بزرگی از سازمان‌های طرف ‌قرارداد در حال استفاده از همین ویرایش هستند ولی مشتریانی که ویرایش‌های قدیمی‌تری از دیدگاه را دارند می‌توانند با ارتقای دیدگاه خود ازاین خدمت بهره ببرند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.