چهارمین جشن حضور فرزندان کارمندان چارگون با هدف آشنایی فرزندان با محل کار پدران و مادرانشان فردا در چارگون برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

Nabegheh Ghiasvand

کارشناس ارشد واحد منابع انسانی چارگون تاکید کرد: چهارمین جشن حضور فرزندان کارمندان چارگون با هدف آشنایی فرزندان با محل کار پدران و مادرانشان فردا در چارگون برگزار می‌شود.
نابغه قیاسوند، کارشناس ارشد واحد منابع انسانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون توضیح داد: جشن حضور فرزندان همکاران بر اساس یک طرح جهانی برای گذراندن یک روز از وقت کودکان با پدران و مادرانشان در محل کارشان، در کمیته رفاهی چارگون طرح‌ریزی شده است.
وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره این جشن، همراه با برنامه‌های متنوع جهت آشنایی فرزندان با محل کار و همکاران والدینشان و درک فضای کاری آنها گفت: ‌فرزندان همکاران از گروه‌های سنی مختلف از یک سال تا 10 سال فردا از ساعت 9 صبح مهمان چارگون خواهند بود. آنها بعد از صرف صبحانه به همراه والدینشان برای بازی و تفریح به مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش می‌روند. بعد از بازگشت و صرف ناهار برای آشنایی با فضای کاری والدین خود و تعامل با سایر همکاران آنها در دو ساختمان چارگون، اوقاتی را سپری می‌کنند تا به تصویری مثبت و شفاف از محیط کار، موقعیت شغلی و مسئولیت‌های کاری والدین خود دست پیدا کنند.
کارشناس ارشد واحد منابع انسانی چارگون خاطرنشان کرد: تعیین روزی برای حضور فزرندان همکاران در محل کار، برنامه‌ای انگیزشی در حوزه مدیریت منابع انسانی است که امیدواریم بتواند در ارتقای سطح انگیزشی همکاران و همچنین ساختن ایده و الگویی برای آینده فرزندان آنها موثر و کارآمد باشد.
قیاسوند با اشاره به برگزاری دوره‌های پیشین جشن حضور فرزندان همکاران درچارگون گفت: سال‌ گذشته، برنامه‌های متنوعی مانند قصه‌خوانی، آشنایی با بازی‌های سنتی و قدیمی و کارگاه‌های نقاشی برای بخش تفریح و سرگرمی کودکان طراحی شده بود که با استقبال آنها همراه بود. کمیته رفاهی چارگون که برگزاری این جشن را برعهده دارد، امسال تصمیم گرفت در برنامه‌ای متفاوت، زمینه تفریح و سرگرمی کودکان را به همراه والدینشان در فضایی تفریحی، خارج از محل کار تدارک ببینیم.
سرپرست واحد منابع انسانی چارگون با تقدیر و تشکر از اعضای کمیته رفاهی چارگون ابراز امیدواری کرد، چهارمین جشن حضور فرزندان همکاران در چارگون با ثبت خاطره‌ای خوش برای آنها همراه باشد.

اشتراک گذاری :