کارشناس مدیریت فناوری اطلاعات، ‌امنیت و شبکه دولت استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: حضور چارگون به نمایشگاه الکامپ بجنورد اعتبار بیشتری بخشید.

مهندس شکیبا در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به بازدید 5 هزار نفر از نمایشگاه الکامپ بجنورد گفت: این نمایشگاه با دستور استاندار و با هدف تقویت ظرفیت‌های موجود فناوری در داخل استان و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین طرح‌ریزی و اجرا شد که خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شد.
وی از حضور 83 درصدی شرکت‌های خصوصی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت چارگون و دو شرکت خصوصی دیگر از مهمانان خارج استان بودند که برای رونق بیشتر نمایشگاه دعوت شده بودند.
کارشناس مدیریت فناوری اطلاعات، ‌امنیت و شبکه دولت استانداری خراسان شمالی حضور چارگون را موجب اعتبار بخشیدن به نمایشگاه الکامپ دانست و افزود: در سالن دولت الکترونیکی نمایشگاه،‌چارگون نامی شناخته شده و معتبر بود و حضورش بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت.
مهندس شکیبا با اشاره به دامنه گسترده مشتریان چارگون در استان خراسان شمالی گفت: بسیاری از سازمان‌های دولتی استان مانند دانشگاه پیام نور، سازمان امورمالیاتی، شرکت آب و فاضلاب، اداره‌کل میراث فرهنگی،‌اداره کل راه و شهرسازی، بانک کشاورزی و … از بهره‌برداران و کاربران محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در راهکارهای مختلف اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و …. هستند و سابقه آشنایی با برند چارگون را داشتند.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی «کیفیت زندگی سازمانی» که از سوی چارگون برنامه‌ریزی و اجرا شد یکی از پرببننده‌ترین کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه الکامپ بجنورد بود که مورد استقبال ایده‌پردازان و صاحبان کسب و کارهای نوین استان قرار گرفته بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :