پرش به محتوای اصلی

چارگون با حضور مدیران منابع انسانی برگزار می‌کند: همایش جبران خدمات از استراتژى تا اجرا

مدیر راهکار منابع انسانی چارگون از برگزاری همایش «جبران خدمات از استراتژى تا اجرا» در روز دوشنبه 8 شهریور در محل سالن همایش‌هاى بین‌المللی برج میلاد برای مدیران و متخصصین حوزه مدیریت منابع انسانی کل کشور، خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

mohamadi v02

نوشین محمدی- مدیر راهکار منابع انسانی به روابط عمومی چارگون گفت: برنامه‌ریزی جبران خدمات یکی از ابزارهای کلیدی برای تاثیر گذاری بر سطح انگیزش و رضایت کارکنان و همسوسازی عملکرد آنها در سازمانهاست.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های جامع جبران خدمات با بهره‌گیری از ابزارهای متناسب نرم‌افزاری، همواره دغدغه متولیان مدیریت منابع انسانی در سازمان‌هاست که در این همایش قصد داریم تا با بهره‌گیری از حضور مدرسین متخصص به سئوالات کلیدی درباره چگونگی طراحی و اجرای این برنامه‌ها در توسعه نظام مدیریت منابع انسانی در کشور، پاسخ دهیم.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه میزان موفقیت برنامه‌های جبران خدمات در نظام مدیریت منابع انسانی یکی از سئوال‌های اصلی است تاکید کرد: تلاش می‌‌کنیم در این همایش علاوه بر پاسخ‌دهی به این سئوالات، موضوعات دیگری از جمله چگونگی طراحی و عملیاتی کردن یک نظام جبران خدمات، ارزیابی و تحلیل دیدگاه کارکنان به این برنامه‌ها و راهکارها و ابزارهای پیشنهادی برای بهینه‌سازی و افزایش اثربخشی آنها را برای مدیران و متخصصین در حوزه مدیریت منابع انسانی تشریح کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد: شرکت چارگون با رویکرد تکمیل نقش خود به عنوان یکی از ارائه‌کنندگان اصلی نرم‌افزارهای یکپارچه مدیریت منابع انسانی در سطح کشور، برگزاری این همایش تخصصی را طرح‌ریزی کرده است.
در این همایش جهانگیر پورصمیمی- مشاور و مدرس برنامه‌ریزی جبران خدمات که تجربه طرح‌ریزی و اجرای موفق این نظام را در شرکت‌های مختلف دارد به همراه روزبه بهرامی- مدیر پشتیبانی فنی چارگون سخنرانی می‌کنند و در پایان به سئوالات حاضرین، پاسخ داده خواهد شد.
گفتنی است؛ این همایش 8 شهریور در سالن شماره ۶ همایش‌هاى بین المللی برج میلاد سالن شماره ۶ طبقه دواقع درطبقه منفى ٢ از ساعت ١۴ تا ١٨ برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.