نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، مالی، منابع انسانی و اپلیکیشن‌های دیدگاه همراه از سبد محصولی نرم‌افزارهای دیدگاه به بیش از ۱۰ سازمان مشتری چارگون عرضه شده‌اند.

استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم_افزاری دیدگاه
استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم_افزاری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون در شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (پاکسان) ارائه خدمات نصب نرم‌افزار قراردادها حوزه مدیریت مالی برای شرکت گلتاش نهایی شده است.
نرم‌افزار قراردادها با ثبت و نگهداری سابقه تغییرات قراردادهای سازمانی از مرحله پیش‌نویس تا اتمام آن، کنترل تعدادی و مالی قراردادهای ثبت شده و نظارت بر پیشرفت اجرای مفاد آنها به ایجاد شفافیت و پویایی مالی سازمان‌ها کمک می‌کند.
پژوهشگاه نیرو نیز با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای تکمیلی حوزه منابع انسانی و سامانه شناسه سند(شمس) همکاری خود با چارگون را توسعه داده است.
تاکنون در پژوهشگاه  نیرو، نرم‌افزار مکاتبات، جلسات، دیدگاه همراه و نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضوروغیاب و ارزیابی عملکرد برای ارائه خدمات به بیش از ۷۰۰ نفر نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مشتریان چارگون از تجربه خود در بهره‌برداری از سبد محصولی دیدگاه می‌گویند

بنابراین گزارش، شرکت‌های کارگزاری نگاه نوین و داروسازی رامو فارمین، پارک علم و فناوری خراسان، شهرداری شهریار و شرکت سایپا آذربایجان نیز با عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در جمع کاربران دیدگاه قرار می‌گیرند.
ارائه لیسانس و خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی به شرکت رهپویان پردازش‌گستر صحرا و عرضه اپلیکیشن مکاتبات از دیدگاه همراه در شرکت کارگزاری دنیای نوین از دیگر همکاری‌های چارگون و مشتریان خود است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، امکان انجام عملیات روزانه از راه دور راه برای مدیران سازمانی فراهم می‌کند.
در ادامه عرضه سبد محصولی نرم‌افزارهای دیدگاه، دانشگاه جهرم به اپلیکیشن جمعدار همراه از حوزه لجستیک و شرکت پلی پروپیلن جم به نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب و کار مجهز می‌شوند.
جمع‌دار همراه محصولی از سبد محصولی نرم‌افزارهای دیدگاه است که با هدف مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات اموال بر روی انواع موبایل و گجت‌ها تولید شده و فرآیند جمع‌داری اموال و ثبت اطلاعات و مغایرت‌های آنها را برای امینان اموال بسیار آسان کرده است.
از امکانات جمع‌دار همراه می‌توان به آگاهی از پیشرفت عملیات صورت‌برداری با استفاده از نمودارهای گرافیکی، بازرسی اموال در ارتباط آن‌لاین با سرور دیدگاه، مشاهده و جستجو در لیست اموال و اختصاص مال به افراد و .. اشاره کرد.

اشتراک گذاری :