مدیر برنامه‌ریزی و سیستم‌های شرکت سابیر بین‌الملل گفت: به روزرسانی مناسب و پویایی نرم‌ افزارهای دیدگاه در کنار توانمندی علمی بدنه چارگون از نقاط قوت محصولات دیدگاه‌ است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
آیدین شمس بستر منعطف و کاربردپذیری، ویژگی برتر نرم_افزارهای دیدگاه_ است
بستر منعطف و کاربردپذیری، ویژگی برتر نرم افزارهای دیدگاه است

مدیر برنامه‌ریزی و سیستم‌های شرکت سابیر بین‌الملل در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: در حدود دو سالی که از نرم‌ افزارهای دیدگاه استفاده می‌کنیم، بستر منعطف و رابط کاربری آسان آن را از برترین ویژگی‌های این محصولات می‌دانم.
وی ادامه داد: مزیت نرم‌ افزارهای دیدگاه این است که افراد می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. این نرم‌افزارها به عنوان ابزاری کارآمد در خدمت کاربر هستند و سازمان بهره‌بردار می‌تواند با توجه به نیازهای خود، آن را اختصاصی‌سازی کند.
مهندس شمس یادآور کرد: در شرکت سایبر بین‌الملل از حدود دو سال پیش با شرکت چارگون آشنا شدیم و  نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را به عنوان نخستین محصول از شرکت چارگون خریداری کردیم.
وی ادامه داد: بعد از نرم‌افزار مکاتبات نسبت به سایر دیگر نرم‌ افزارهای دیدگاه نیز آگاهی پیدا کرده و آنها را نسبت به نیازهای ساختاری خودمان بسیار کارآمد و پویا دیدیم.
مدیر برنامه‌ریزی و سیستم‌های شرکت سابیر بین‌الملل تاکید کرد: در حال حاضر از راهکار منابع انسانی دیدگاه نرم‌افزارهای  پرسنلی و حقوق و دستمزد را استفاده می‌کنیم و قرار است در آینده نزدیک خرید نرم‌افزار مدیریت اسناد و سایر نرم‌افزارها را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی بستر منعطف نرم‌افزارهای دیدگاه را مفید و قابل توجه دانست و افزود: قبل از خرید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه،‌ مشکلات زیادی در کاربری سیستم اتوماسیون اداری داشتیم که مهمترین آن عدم به روز رسانی به موقع و درست بود.
مهندس شمس اضافه کرد: به روزرسانی مناسب نرم‌افزارها و از همه مهمتر پویایی و توانمندی علمی بدنه چارگون در بکارگیری آخرین فناوری‌های به روز در حوزه نرم‌افزاری از نقاط قوت محصولات دیدگاه‌ست.
وی خاطرنشان کرد: شرکت سابیر بین‌الملل، مجموعه‌ای نوپا و منشعب از یک هلدینگ است که برای ایجاد پویایی و حفظ بهره‌وری و کارآمدی به نرم‌افزارهایی به روز و مناسب مانند نرم‌افزارهای دیدگاه نیازدارد.
مدیر برنامه‌ریزی و سیستم‌های شرکت سابیر بین‌الملل همچنین به تمرکز چارگون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در کارگاه آموزشی «هنر شناخت مردم» که به ابتکار واحد آموزش چارگون در حوزه‌ای غیر از صنعت نرم‌افزاری می‌پردازد،‌ حضور داشتم و آن را اقدامی ارزشمند دیدم.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مدیرت منابع انسانی و طرح مباحثی مانند شخصیت‌شناسی و شناسایی راهکارهایی برای ایجاد تعامل بیشتر بین کارکنان در یک سازمان نشان از همراهی چارگون با سازمان‌های مشتری‌اش در حوزه‌های غیرتجاری دارد.
مهندس شمس تصریح کرد:‌ مطمئنا مشتریان چارگون می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده برای بهره‌وری بیشتر سازمان‌ها و تعامل بهتر و مفیدتر با پرسنل خود بهره ‌ببرند.

اشتراک گذاری :