پرش به محتوای اصلی

سمانه افتخاری در رویداد بیست تا سی تاکید کرد: چارگون را انگیزه‌ای برای رشد و تعالی خود می‌دانم

سمانه افتخاری کارشناس استقرار چارگون

روز گذشته دانشگاه الزهرا میزبان علاقمندان به رویداد بیست تا سی بود. جایی که جمعی از زنان موفق گردهم آمده بودند تا تجربیات الهام‌بخش خود را با شعار «روبه راه پاییز» در اختیار مخاطبان جوانی بگذارند که خود را برای حضور در عرصه کار، آماده می‌کنند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در این رویداد که حامیان مختلفی از جمله ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت سازمعاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مرکزنوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا و موسسه نیکوکاری و خیریه همگام آن را همراهی می‌کردند، سمانه افتخاری- همکار توانیاب شرکت چارگون که در حوزه استقراراتوماسیون اداری مشغول است، به عنوان یک زن موفق سخنرانی کرد.
افتخاری، سخنان را با نمایش فیلمی از تجربه‌های هیجان‌انگیزش در پاراگلایدر، رفتینگ و … آغاز کرد و به مخاطبان جوان رویداد بیست وسی گفت:‌ توانیابی و معلولیت با وجود همه مسائل و مشکلاتی که دارد، ‌هیچگاه مانعی برای پیشرفتم نبوده و اتفاقا عاملی برای حرکت بیشترم بوده است.
او ادامه داد: پس از حضورم در دانشگاه تلاش کردم تا فقط خدمات گیرنده نباشم بلکه عضوی داوطلب و فعال در انجمن‌های حوزه معلولان باشم؛ به همین دلیل با انجمن‌های زیادی در این حوزه همکاری کردم و در نهایت از طریق همایش «آینده بهتر» با موضوع آماده‌سازی نیروهای جوان برای به دست آوردن یک شغل مناسب، با موسسه خیریه همگام آشنا شدم و پس از آن در شرکت شرکت استخدام شدم.
افتخاری ادامه داد: با وجود تحصیل در رشته شیمی و موفقیتم در کسب سمتی حساس در کنترل کیفیت دارو در یکی از شرکت‌های دارویی بزرگ به دلیل علاقمندی به حوزه آی‌تی، تصمیم گرفتم در این حوزه فعالیت کنم و توانستم با شرکت چارگون همکاری کنم که آشنایی با این مجموعه پویا و همکارانم را انگیزه‌ای مضاعف برای رشد و تعالی خود، می‌دانم.
کارشناس استقرارچارگون با اشاره به اینکه 11 درصد مردم دارای معلولیت هستند؛ اما در جامعه دیده نمی‌شوند، تاکید کرد: نگاه تبعیض‌آمیز و ترحم‌برانگیز به معلولان در کنار آماده امکانات و لوازم ضروری آنها، موجب شده تا افراد توانیاب از حضور در جامعه پرهیز کنند.
افتخاری به مخاطبان رویداد بیست تا سی توصیه کرد تا همیشه خود را در معرض تجربه‌های هیجان‌انگیز قرار دهند تا همیشه رو به راه باشند.
در ادامه این رویداد، زنان موفق دیگری از جمله سارا بانکی- استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، شیرین پارسی- رئیس هیات مدیره شرکت نوکشت شالیکاران خزر،‌ ندامفاخری- مدیرعامل مدیران ایران، سیده فاطمه مقیمی- مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین‌المللی سدیدبار، ملیحه میر- مدیرعامل شرکت آروین اریکه فرمان نیز از تجربه‌هایشان گفتند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.