پرش به محتوای اصلی

استقبال گرم مشتریان از کارگاه‌های آموزشی گردهمایی سالانه چارگون

کارگاه‌های آموزشی شرکت چارگون با موضوعات عمومی و فنی در حاشیه گردهمایی سالانه مشتریان با استقبال قابل توجه علاقمندان روبرو شدند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون 4 کارگاه آموزشی با موضوعات تخصصی و تدریس اساتید برجسته از حوزه‌های انتخابی برگزار شد که با اقبال عمومی مهمانان گردهمایی چارگون همراه بود.
کارگاه‌ آموزشی «جلسات موثر» با تشریح راهکارهایی برای رقم زدن سرآمدی سازمان‌ها در کوتاهترین زمان با حضور جناب آقای عماد قائنی دکترای مدیریت منابع انسانی از شرکت تجربه شاپرک آبی یکی از این کارگاه‌ها بود. این کارگاه آموزشی با هدف ارائه نکات کلیدی و طلایی به مدیران برای حضور موثر و کارآمد در جلسات سازمانی طرح‌ریزی شد و در آن مهارت‌های دیالوگ‌محور به مخاطبان آموزش داده شد تا بتوانند به راحتی درباره موضوعات ریسک‌دار و حساس در همه سطوح سازمان خود صحبت کنند.
« نقش فناوری در مدیریت فرآیندهای کسب و کار» موضوع دیگر کارگاه آموزشی گردهمایی سالانه چارگون بود. این کارگاه آموزشی با سرفصل‌های مختلفی توسط دکتر مهرداد کرمانی یکی از برجسته‌ترین اساتید این حوزه و مدیرعامل نماینده انحصاری ABPMP در ایران برپا شد تا آخرین تحولات و تغییرات درباره مهندسی مجدد کسب و کار را به اطلاع علاقمندان برساند. تشریح گستردگی انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در جهان، آشنایی با نمایندگان ABPMP در جهان، دلایل اهمیت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و چگونگی روند بهره‌گیری از مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و جهان از جمله سرفصل‌های آموزشی این کارگاه آموزشی بودند.
دکتر مهرداد کرمانی، ریاست نمایندگی انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار در ایران و مدیریت پروژه اولین جایزه ملی مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدیریت فرآیندهای کسب و کار در صنایع مختلف را در کارنامه خود دارد. او، مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریتی بهفا، نماینده انحصاری ABPMP در ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران نیز هست.
آموزش تکنولوژی Always On availability group مکانیزمی که مایکروسافت در چند نسخه اخیر‌ِ sql server آن را ارائه کرده است، موضوع کارگاه آموزشی دیگری در حوزه زیرساخت‌ها بود. از آنجا که اهمیت آشنایی با این مکانیزم فنی به دلیل قابلیت‌های ویژه آن در افزایش پایداری سرویس و امنیت اطلاعات برای بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک، ضرورتی انکارناپذیر است؛ ‌شرکت چارگون آموزش این مفهوم را با تدریس استاد برجسته مهندس پرویز آقاصادقی، طراحی و در دستور کار قرار داد.
آشنایی با امکانات بهره‌‌گیری از مزیت‌های Always On availability group و ارائه سرویس‌های اطلاعاتی بدون وقفه مانند امکان جابجایی داده‌ها بر روی سرور جایگزین،‌ تقسیم بار بین سرورهای مختلف درباره درخواست‌های فقط خواندنی و همچنین امکان انتقال اطلاعات و داده‌ها به نقطه‌های مختلف با پراکندگی جغرافیایی از محورهای این کارگاه آموزشی بود.
از دیگر دلایل انتخاب این موضوع برای کارگاه آموزشی در هفتمین گردهمایی سالانه چارگون می‌توان به تغییر معماری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه اشاره کرد. این مجموعه از یک سال و نیم پیش با مکانیزم Always On availability group هم‌خوان شده و در معماری جدید آن از سایر قابلیت‌های‌ Clustering ‌این سرویس فوق العاده‌ مایکروسافت استفاده می‌شود.
از آنجا که چارگون همواره مجهز شدن به مکانیزم‌ Always On availability group را به مشتریانش پیشنهاد می‌دهد، معتقد است باید آنها را در دستیابی به دانش مورد نیاز این مبحث و آشنایی با مزیت‌ها و کارکردهای آن نیز همراهی کند؛ به همین دلیل تصمیم گرفت در گردهمایی سالانه خود این موضوع را با حضور یک مدرس نام‌آشنا و با تجربه برگزار کند. استاد آقاصادقی که تدریس در کارگاه آموزشی Always On availability group را برعهده داشت دارای مدرک کارشناسی ارشد فرآیند است. او  بیش از ۳۰ سال در حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی، طراحی سیستم و مدیریت IT تجربه دارد و از سال ۱۳۷۷ تا کنون SQL Server و Visual Studio را به صورت حرفه‌ای تدریس می‌کند.
هوش تجاری «BI» آخرین کارگاه آموزشی در گردهمایی سالانه چارگون بود که با استقبال مدیران منابع انسانی همراه شد. از آنجا که مفهوم هوش تجاری یا تحلیل داده‌های موجود در نرم‌افزارهای سازمانی برای اتخاذ یک تصمیم کلان و مدیریتی، ‌رفته‌رفته جای خود را در فرآیندهای مدیریتی باز کرده و به نیازی جدی در سازمان‌ها بدل شده است، چارگون تلاش می‌کند تا در این حوزه نیز پیشرو باشد.
تلاش برای توسعه دانش و فناوری هوش تجاری را می‌توان هدف اصلی چارگون از برگزاری این کارگاه آموزشی دانست؛ چراکه امروزه سازمان‌های بزرگ و شرکت‌ها از هوش تجاری برای بهبود تصمیم‌گیری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کشف فرصت‌های تجاری جدید استفاده می‌کنند و باید با این مفهوم بیش از پیش آشنا باشند. تدریس مفهوم هوش تجاری در گردهمایی سالانه چارگون را دکتر مقصودی از متخصصان برجسته هوش تجاری در کشور عهده‌دار بود.
کارگاه‌های آموزشی گردهمایی سالانه چارگون به طور همزمان از ساعت 14:30 تا 16:30 در برج میلاد برگزار شدند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

چارگون و نمایشگاه الکامپ
چارگون و نمایشگاه الکامپ

بدون شک الکامپ بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات در سطح کشور است که هر ساله برگزار می‌شود. اما با نگاهی به ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.