پرش به محتوای اصلی

برگزاری 8 کارگاه‌ متنوع آموزشی در نهمین گردهمایی سالانه چارگون

نهمین گردهمایی سالانه چارگون

شرکت چارگون با برگزاری 8 کارگاه‌ متنوع آموزشی با موضوع کاربری نرم‌افزارهاری دیدگاه و فناوری، میزبان مدعوین گردهمایی سالانه خود و مشتریانش خواهد بود.

کارگاه آموزشیsql server
کارگاه آموزشیsql server

به گزارش روابط عمومی چارگون، همزمان با برگزاری نهمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که با حضور نمایندگان، مدیران و کارشناسان سازمان‌های بهره‌بردار از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه روز 7 دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود، کارگا‌های آموزشی متنوعی در دو نوبت صبح و عصر برای مدعوین، تدارک دیده شده است.
کارگاه‌های تجربیات شاخص مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از ساعت 11:30 تا 13:30 در نوبت صبح به طور همزمان  با مراسم اصلی گردهمایی در 5 حوزه راهکار اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی، نرم‌‌افزارBPMS و راهکار مالی و لجستیک دیدگاه برگزار می‌شوند. این کارگاه‌ها با ارائه تجربیات مختلف سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه همراه خواهند بود.
گارگاه راهکار منابع انسانی با بازگویی تجربیات موفق استقرار نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه و ارزش‌های آن در سازمان‌های بهره‌بردار در سالن شماره ۱ واقع در طبقه منفی ۲ برپا می‌شود. در کارگاه راهکار لجستیک و مالی در سالن شماره ۷، طبقه منفی ۱ نیز با ارائه الگویی از یکپارچگی و ارتباط بین این دو راهکار و حوزه مدیریت منابع انسانی سخن گفته می‌شود.
ارائه تجربیات مکانیزاسیون فرآیندهای عمومی در شرکت آسفالت طوس، سازمان سمت و فرآیندهای حوزه تولید دارو نیز موضوع کارگاه آموزشی راهکار BPMS دیدگاه خواهد بود.
در کارگاه اتوماسیون اداری دیدگاه نیز قرار است همراه با روایت نمایندگان سازمان‌های مشتری، تجربیات موفقی از تغییر نسل دیدگاه در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیاده‌سازی نرم‌افزار کارها در بانک مهر و تجربه استفاده از پیشخوان ارباب رجوع در دانشگاه علوم پزشکی تهران به سایر مدعوین گردهمایی سالانه چارگون ارائه شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارگاه‌های نوبت عصر گردهمایی سالانه چارگون
امسال همچنین 4 کارگاه آموزشی با موضوعات عمومی‌تر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مدعوین گردهمایی سالانه چارگون انتخاب شده‌اند که عصر روز هفتم دیماه و پس از اتمام برگزاری مراسم اصلی، دایر می‌شوند.
کارگاه امنیت در SQL Server با ارائه مهندس پرویز آقاصادقی قرار است در سالن شماره ۳ – طبقه منفی ۲ مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شود. این کارگاه آموزشی با توجه به یکی از مهمترین دغدغه‌های همه سازمان‌ها درباره حفاظت و امنیت داده‌ها و اطلاعاتشان طرح‌ریزی شده است. در کارگاه « امنیت در SQL Server » بر چگونگی افزایش امنیت این نرم‌افزار که محل ذخیره اطلاعات است،‌ تمرکز می‌شود.
کارگاه هوش مصنوعی ( Artificial intelligence) با موضوع چگونگی مدیریت سامانه‌های هوشمند در سالن شماره ۱ – طبقه منفی ۲ و  کارگاه آشنایی با چالش‌های رهبری در سازمان‌ها (The Leadership Challenge) با ارائه جهانگیر پورصمیمی در سالن شماره ۷ – طبقه منفی ۱ برپا خواهند شد.
محسن سیف محمدی – کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها نیز در کارگاه آموزشی«چگونه با استفاده از داده کاوی فرآیند‌های سازمان تصمیمات بهتری بگیریم؟» به تشریح نقش نرم‌افزار BPMS در داده‌کاوی فرآیندهای سازمانی خواهد پرداخت.
گفتنی است که حضور در این کارگاه‌های اموزشی برای عموم مدعوین نهمین گردهمایی سالانه چارگون، آزاد است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.