کارگاه‌های تئوری وعملی BPM دیدگاه با هدف افزایش دانش دانشجویان درباره کاربردهای مدیریت فرآیندها روزهای پنجم و هشتم اسفندماه در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
دیدگاه BPM کارگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه تئوری آموزش BPM  دیدگاه با محورهای مختلف مدلسازی، طراحی، تحلیل و پیاده‌سازی مدیریت فرآیند و همچنین تشریح فناوری‌های مدیریت فرآیند کسب و کارها روز پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.
محسن سیف محمدی – کارشناس ارشد استقرار مدیریت فرآیندها که آموزش و تدریس در این کارگاه آموزشی را با همکاری دکتر عنایتی برعهده دارد، درباره این کارگاه اضافه کرد: ‌کارگاه عملی این دوره آموزشی نیز روز هشتم اسفندماه برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: اکثریت سازمان‌ها در حال حاضر و با توسعه مکانیزاسیون اداری و سازمانی، تمایل دارند تا هر چه بیشتر به سمت فرآیند محور شدن گام بردارند که متاسفانه در بیشتر موارد،‌ راه را اشتباه می‌روند.
سیف‌ محمدی اضافه کرد: مهمترین علت عدم موفقیت سازمان‌ها در فرآیندمحور شدن روال‌ها را باید در ناآگاهی و کم دانشی مدیران، برنامه‌ریزان و حتی دانشجویان دانست که نسبت به این حوزه، اطلاعاتی مبهم و نامفهوم دارند.
به گفته وی، این کارگاه آموزشی با هدف نزدیکی هرچه بیشتر صنعت آی‌تی و دانشگاه در حوزه مدیریت فرآیندها در کسب و کارهای مختلف طراحی شده است.
کارشناس ارشد مدیریت‌ فرآیندهای چارگون تاکید کرد: با همکاری دانشگاه خوارزمی تصمیم گرفتیم تا برای پوشش ضعف و ناآگاهی موجود در این حوزه برای دانشجویانی که به زودی فارغ‌التحصیل و  وارد یک کسب و کار وارد می‌شوند،‌کارگاهی آموزشی و کاربردی را  برگزار کنیم.
به گفته وی در این کارگاه تلاش می‌شود تا نگاهی دقیق و کاربردی به مدیریت فرآیندها و کارکردهای آن در کسب و کارهای مختلف به دانشجویان ارائه شود تا در آینده شاهد وقوع مدیریت فرآیندها و فرآیند محور شدن سازمانها بر اساس اصول و دانش مناسب باشیم.
به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه آموزشی BPM دیدگاه از سوی مرکز آموزش و مشاوره چارگون فردا یکشنبه پنجم اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 11 ظهر در سالن همایش‌های ابوریحان واقع در دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، کارگاه عملی آموزش BPM دیدگاه نیز هشتم اسفندماه در لابراتور مرکزی زبان دانشکده ادبیات دانشگاه خوارزمی دایر می‌شود.

اشتراک گذاری :