هم‌زمان با گرامیداشت روز حسابدار و هفته حسابداری، گردهمایی با موضوع «نقش امور مالی در کارایی، کارآمدی و شکوفایی و مؤسسات آموزش عالی» در روز دوشنبه 14 آذرماه 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا و با حمایت شرکت چارگون برگزار می‌شود.

در این گردهمایی مدعوین و تیم متخصصان شرکت چارگون به تبادل نظر و هم‌فکری در راستای توسعه راهکارهای نرم‌افزاری مالی و اداری خواهند پرداخت. بدون شک با تجربیات ارزشمند تیم چارگون در پیاده‌سازی نرم‌افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری در دانشگاه‌های بزرگ کشور، تعامل دانشی خوبی میان متخصصان شکل می‌گیرد و این ارتباط زمینه‌ساز توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری جهت افزایش کارایی و اثربخشی آنها در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خواهد شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مدعوین این رویداد مدیران و همکاران حوزه‌های مالی اداری در وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه بودجه، دیوان محاسبات کشور و حوزه مالی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند. اساتید و مدیران ارشد سازمان‌های مرتبط در این رویداد که به صورت مجازی و حضوری اجرا می‌شود، در محورهای زیر به ارائه دانش و تجربیات خود خواهند پرداخت:

  • بررسی نقاط قوت و نقاط بهبود آیین‌نامه عالی و معاملاتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی
  • آشنایی بیشتر با ابزارهای تأمین مالی در حوزه دانشگاه‌ها
  • آشنایی بیشتر با مدل گزارشگری چندسطحی در بخش عمومی
  • شناسایی و معرفی پتانسیل‌های درآمدزایی دانشگاه‌ها
  • نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران مالی

اشتراک گذاری :