پرش به محتوای اصلی

گزارشی تفصیلی از ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون روزگذشته 18 دی‌ماه با حضور مدیران و کارشناسان بیش از 1300 سازمان مشتری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این مراسم با سخنرانی فرزاد رحمانی مدیر عامل چارگون و خیرمقدم به مدعوین و حاضرین در سالن شروع شد. وی با اشاره به انتخاب شعار «کیفیت زندگی سازمانی» برای این گردهمایی گفت: ما معتقدیم همانطور که افزایش کیفیت زندگی فردی، بزرگترین دغدغه جوامع امروز است، افزایش کیفیت زندگی سازمانی در کسب و کارهای گوناگون نیز نیازمند ارتقا و بهبود است که مهمترین ابزار تاثیرگذار در این کیفیت، فناوری است.

رحمانی خاطرنشان کرد: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد 80 درصد مردم اروپا امروز بدون درنظرگرفتن وضعیت اینترنت و یا فناوری، ‌مقاصد سفرهای خود را انتخاب نمی‌کنند. این امر نشان می‌دهد فناوری روز به روز نقش پررنگ‌تری در زندگی مردم ایفا می‌کند.
وی ادامه داد: در ایران نیز افزایش تراکنش‌های اینترنتی نشان می‌دهد در پایان سال 94 گردش مالی این تراکنش‌ها با حدود 3 برابر رشد به مجموع 61 هزار میلیارد تومان رسیده است و نیز آمارها نشان می‌دهد در سال 94 تراکنش‌های اینترنتی و الکترونیکی در مجموع ارزشی بالغ بر 118 هزار میلیارد تومان داشته در حالیکه کل بودجه عمومی کشور رقمی معادل 219 هزار میلیارد تومان بوده است.
مدیرعامل چارگون اضافه کرد: ما مفتخریم که با توسعه انواع محصولات خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در ارتقای کیفیت زندگی سازمانی مشتریان خود تاثیر مناسبی داشته‌ایم، به طوریکه ثبت روزانه بیش از 12 هزار نامه فقط در یکی از سازمان‌های مشتری که کمتر از دوسال است که از اتوماسیون اداری دیدگاه استفاده می‌کند، نشانه‌ای از این تاثیرگذاری است.
رحمانی با بیان اینکه چارگون در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان خود 10 دستاورد بزرگ را به مشتریانش عرضه می‌کند، گفت: علاوه بر معرفی نرم‌افزارهای جدید، درباره تکامل بیشتر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، ارتقای امنیت، افزایش یکپارچگی و توسعه برخی از نرم‌افزارهای آن، خبرهای خوبی داریم.
مدیرعامل چارگون همچنین به یکپارچگی بیشتر نرم‌افزارهای دیدگاه اشاره کرد و افزود: ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم‌افزارها موضوعی است که نقطه پایانی ندارد و همواره در حال بهبود و ارتقاست‌. با این وجود در حال حاضر می‌توان مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با 32 ماژول نرم‌افزاری را یکی از بهترین نرم‌افزارهای سازمانی یکپارچه در کشور دانست که ارتباط آن با نرم‌افزارهای خارجی نیز با وجود زیرساخت منعطف دیدگاه به راحتی امکان‌پذیر شده است.

در ادامه مراسم، روزبه بهرامی، مدیر پشتیبانی فنی چارگون از تولید ۳ محصول جدید در راهکارهای مالی،‌ لجستیک و منابع انسانی دیدگاه خبر داد.
وی تاکید کرد: نرم‌افزارهای املاک و مستغلات با نگه‌داشت اطلاعات کلیه املاک سازمان‌ها و وضعیت آنها،‌ نرم‌افزار تشریفات و معاملات با محاسبه نیازمندی‌های یک فرآیند در حوزه مناقصات و یا مزایده‌ها و… روند این دو حوزه را تسریع و گردش اطلاعات در آن را مکانیزه می‌کنند. به گفته وی نرم‌افزار مدیریت مزایا نیز برای پاسخ گویی به دغدغه مدیران درباره احتساب پرداخت مزایا به کارکنان به صورت عادلانه و با کنترل مالی از سوی چارگون تولید شده است.
بهرامی علاوه بر رونمایی از ۳ محصول جدید درباره داشبوردهای مدیریتی حوزه منابع انسانی، اتوماسیون اداری و همچنین ابزار گزارش‌ساز دیدگاه برای مشتریان سخن گفت. وی همچنین به معرفی خروجی‌های قانونی دیدگاه پرداخت و افزود: طیفی از مشتریان چارگون به دلیل نظارت‌ سازمان‌های بالادستی موظف‌اند تا دائما یکسری خروجی‌های قانونی (الزامات قانونی) مثل گزارش‌های سنا، سناما،‌ تفریق بودجه و صورت‌های مالی را در اختیار داشته باشند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

بنابراین گزارش، شهباز توکلی، مدیر توسعه زیرساخت و محصول شرکت چارگون، سخنران بعدی این مراسم بود. وی سخنانش را با اعلام توسعه یکپارچگی و ارتباط بین نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه آغاز کرد. وی گفت: امروز نه تنها یکپارچگی بین سیستم‌های دیدگاه توسعه یافته بلکه ارتباط آن با سایر نرم‌افزارهای خارجی نیز ایجاد شده است. وی همچنین علاوه بر اعلام تغییرات زیرساختی امنیت شامل پایداری، بهبود عملکرد از تغییرات نرم‌افزارهای همراه و ارتباط با نرم‌افزار پیام‌رسان در ششمین گردهمایی سالانه چارگون سخن گفت.
مدیر توسعه زیرساخت و محصول شرکت چارگون در این گردهمایی از ارائه محصول بات تلگرام اختصاصی برای هریک از سازمان‌های مشتری خبر داد و افزود: بات تلگرام به عنوان یک محصول نوآورانه به مشتریان عرضه می‌شود تا در لایه‌های سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد؛ ضمن اینکه امنیت این محصول کاملا تامین خواهد شد و هر سازمان درخواست کننده یک بات اختصاصی برای کارکنان خود خواهد داشت.

بنابراین گزارش در بخش دیگری از گردهمایی سالانه، ابراهیم قلی‌پور-رییس استقرار اتوماسیون اداری چارگون، قابلیت‌های جدید مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در ۵ راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک، مالی و مدیریت فرآیندها را بر شمرد.
تبیین یکپارچگی ایجاد شده بین نرم‌افزارهای دیدگاه و خارج از آن و همچنین ارتقای امکانات در برخی نرم‌افزارها مانند مکاتبات، آموزش،BPMS و.. از دیگر بخش‌های سخنرانی او در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان بود.

در ادامه ششمین گردهمایی سالانه چارگون،شاهین طبری نیز مسئولیت‌پذیری اجتماعی را یکی از ویژگی‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت چارگون با همراهی موسسه خیریه همگام در موضوع توانیابان و فرهنگسازی برای پذیرش و به‌کارگیری توانمندی‌های این افراد، اقدامات مفید و تاثیرگذاری انجام داده است.
رییس هیات مدیره چارگون افزود: اخیرا به مناسبت بزرگداشت روز معلول با همکاری موسسه رعد، مسابقات بوچیا را بین افراد توانیاب و برخی از فعالان حوزه آی‌تی و فضای مجازی برگزار کردیم که برای همه حاضرین، تجربه گرانقدری بود و افراد از نزدیک با توانمندی توانیاب‌ها آشنا شدند.
طبری خاطرنشان کرد: شرکت چارگون افتخار دارد که با هم‌اندیشی و نظرسنجی از مشتریان خود، عمده خواست‌ها و نیازهای آنان را برآورده کرده و در پاسخگویی متمرکز به مشتریان، افزایش سرعت نرم‌افزارها، بهبود نرم‌افزار اندروید،‌افزایش امنیت، ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم‌افزارها و همچنین ایجاد پیکره واحد تولید، استقرار و پشیبانی برای هریک از حوزه‌های دیدگاه گام مثبت بردارد.
وی همچنین از افزایش ماژول‌های دیدگاه همراه خبر داد و گفت: در حال حاضر مکاتبات، ‌پیشخوان همراه، دیدگاه همراه، پایشگر، جلسات و جمع‌دار همراه به عنوان اپلیکیشن‌های موبایلی از سوی چارگون به مشتریان ارائه می‌شوند که قطعا در آینده تولید این محصولات سرعت بیشتری خواهد گرفت.
طبری، تمرکز بر روی محصولات همراه و نرم‌افزارهای موبایلی را اقدام بزرگ چارگون دانست و گفت: معتقدم چارگون در این حوزه با وجود محصولات فعلی و همچنین اپلیکیشن‌هایی که درآینده تولید و ارائه خواهد کرد، راهی نوین در این عرصه باز می‌کند که پایه ‌گذار تحولات زیادی خواهد بود.
وی همچنین به تغییر ساختار سازمانی در شرکت چارگون اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم تا بر اساس ایده‌ها و نظرات مشتریانمان تمامی ارکان اعم از تولیده کننده نرم‌افزار، تیم استقرار و حتی تیم پشتبانی هر 5 راهکار دیدگاه را در کنار هم جمع کنیم. وی سپس به معرفی مدیران راهکارهای 5 گانه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پرداخت.

پس از رییس هیات مدیره چارگون، ‌دامور درویشی، مدیرعامل موسسه خیریه همگام در سخنانی به اقدامات این موسسه اشاره کرد و افزود:علاوه بر پرداخت کمک تحصیلی به کودکان،‌ تهیه و توزیع بسته های نوروزی برای 750 بیمار هموفیلی،‌ تهیه کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق دور افتاده با کمک موسسه مهر گیتی،‌ برگزای جشن شب یلدا برای کودکان کار، برگزاری دوره آموزشی آینده بهتر برای معلولان و آماده سازی آنها برای اشتغال در کشور، ‌جمع آوری درب‌های پلاستیکی برای تهیه ویلچر و… ازجمله اقدامات صورت گرفته در موسسه خیریه همگام است.
گفتنی است؛ اهدای ششمین جایزه سالانه “سازمان‌های الکترونیکی برتر” از سوی مدیران شرکت چارگون به 10 سازمان مشتری پایان بخش ششمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش بود.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.