نهمین گردهمایی سالانه چارگون با هدف ارائه گزارش و تشریح آخرین توسعه‌های کمی و کیفی نرم‌افزارهای دیدگاه با حضور نمایندگان بیش از 1500 سازمان مشتری، برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی، این گردهمایی روز 7 دیماه با میزبانی از حداقل 1400 نفر از مدیران ارشد و متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات، منابع‌انسانی، مالی و پشتیبانی کسب و کارهای مختلف اعم از سازمان‌های دولتی و خصوصی در مرکز بین‌المللی همایش‌های برج میلاد، ‌برگزار شد. شرکت چارگون با انتخاب شعار« در جمع بهترین تجربه‌ها» برای نهمین گردهمایی تلاش کرد تا علاوه بر معرفی سازمان‌های پیشرو  در حوزه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، زمینه تعامل، گفت‌وگو و ترغیب سایر مشتریان برای الگوبرداری از تجربیات موفق سازمان‌های برتر را فراهم کند.
گردهمایی سالانه چارگون امسال علاوه بر برگزاری مراسم اصلی و معرفی توانمندی‌های نرم‌افزارهای دیدگاه با 3 بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه کسب و کارها و پنل گفت و‌گوی فعالان فناوری اطلاعات همراه بود. در بخش اول و مراسم اصلی گردهمایی، مدیران چارگون توانمندی‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و جدیدترین دستاوردهای آن در 5 حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها را معرفی کردند.
در بخش پنل گفت‌وگوی نیز فعالان فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران و افراد باتجربه حوزه فناوری اطلاعات درباره بهترین تجربیات خود از راه‌اندازی نرم‌افزارهای سازمانی و بهره‌برداری از آنها به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
برگزاری نمایشگاه‌ کسب‌ و کارها با حضور 20 سازمان از صنایع مختلف و کارگاه‌های فنی در دو نوبت صبح و عصر برای ارائه تجربیات شاخص نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین موضوعات عمومی‌تر حوزه فناوری از بخش‌های جانبی این گردهمایی بودند.
تقدیر از «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری موثر از سیستم‌های اطلاعاتی دیدگاه پایان‌بخش نهمین گردهمایی چارگون بود.

اشتراک گذاری :