معماری

درباره چارگون

شرکت چارگون با تولید مجموعه نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی تحت عنوان مجموعه “دیدگاه” برآن است تا بیشترین سهم و مشارکت را در توسعه و پیشرفت جامعه و کسب و کار ایرانی داشته باشد.
مدیریت به‌روز، گردش سریع اطلاعات و تحلیل هوشمند داده‌ها،  از چارگون، شرکتی پویا و جوان ساخته که با ارائه انواع تولیدات نرم‌افزاری، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی از سوی تیم‌کاری حرفه‌ای خود، نیاز واقعی مشتریان را کشف کرده و براساس آن خدمات و محصولات منحصر به ‌فرد ارائه می‌کند.
محیط کاری آمیخته با همدلی و صمیمی در کنار راهکارهای نوین تصمیم‌سازی، ارتقای روحیه تیمی و همکاری قابل توجهی را در چارگون ایجاد کرده است. نوآوری و گسترش سهم از بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات و تلاش برای افزایش رضایت مشتریان همواره از دغدغه‌‌های چارگون بوده است.

بلاگ چارگون محلی است که از طریق آن می‌توانید از آخرین اخبار و وقایع پیرامون شرکت مطلع شوید و اطلاعات در مورد آخرین به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدید را پیگیری نمایید، از موقعیت‌های کاری موجود و فرهنگ چارگون آشنا شوید. در این بلاگ تجربیات و عقایدمان را در زمینه صنعت فناوری اطلاعات و موارد مرتبط با آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

برای اینکه از به‌روزرسانی‌های این بلاگ مطلع شوید، می‌توانید از طریق ایمیل یا از طریق فید مطالب ما را دنبال کنید.

از توجه شما سپاسگزاریم.