معماری
برگزاری جام فوتسال ایده‌ای اثرگذار از سوی چارگون بود
برگزاری جام فوتسال ایده‌ای اثرگذار از سوی چارگون بود

برگزاری جام فوتسال ایده‌ای اثرگذار از سوی چارگون بود

مسئول هماهنگی تیم فوتسال پرسپولیس تهران: برگزاری جام فوتسال ایده‌ای اثرگذار از سوی چارگون بود

مسئول هماهنگی تیم فوتسال پرسپولیس تهران، اقدام چارگون در برگزاری مسابقات فوتسال با حضور مشتریانش را  ابتکاری تازه و اثرگذار دانست. محسن رنجکش در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد:
مسابقات جام چارگون بسیار خوب و باشکوه برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده بسیار منظم و با برنامه‌ریزی در این مسابقات حاضر شده بودند.
به گفته وی، حضور تمام تیم‌ها به همراه سرپرست و تدارکات و تمرینات آنها قبل از شروع هر بازی، نشان از عزم جدی تیم‌ها برای ارائه بازی‌هایی خوب و با کیفیت بود.


مسئول هماهنگی تیم فوتسال پرسپولیس تهران برگزاری مسابقات جام فوتسال چارگون را ایده‌ای نو و جالب از سوی یک شرکت خصوصی دانست و گفت: این مسابقات علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط و غیر رسمی بین شرکت و مشتریانش موجب می شود تا فضای تعاملی و آشنایی بهتری بین آنها ایجاد شود که از این حیث باید به چارگون تبریک گفت.
وی به حضور افتخاری تیم پرسپولیس در مسابقات فوتسال جام چارگون اشاره کرد و افزود: تیم پرسپولیس هم مانند سایر تیم‌های شرکت کننده تلاش کرد تا با حضور خود، سطح کیفی مسابقات را بالا ببرد به همین علت هم از بازیکنان صاحب نام و حرفه‌ای خود در این مسابقات بهره برد و چند تن از پیشکسوتان خود را به این مسابقات دعوت کرد.
مسئول هماهنگی تیم فوتسال پرسپولیس تهران با اظهار امیدواری نسبت به بالا رفتن سطح کیفی مسابقات جام فوتسال چارگون در دوره‌های آتی خاطرنشان کرد: به نظرم در بحث دعوت از تیم داوری باید دقت نظر بیشتری انجام بگیرد و تلاش شود تا تجربیات دوره اول به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

درباره ی سمیه جلیلی

سمیه جلیلی کارشناس بازاریابی محتوایی که در حوزه بازاریابی محتوایی و روابط عمومی با محوریت استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی تولید محتوا و مدیریت بازاریابی در شبکه های اجتماعی فعال است.

همچنین ببینید

تشریح چگونگی مدیریت کسب و کارها با هوش مصنوعی در گردهمایی سالانه چارگون

آشنایی با هوش مصنوعی (Artificial intelligence) عنوان یکی از کارگاه‌های جذاب نهمین گردهمایی سالانه چارگون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − = 10